Új rekord: 8,8 milliárd forintot fizettek egy új Ferrariért
Vadonatúj Ferrariért eddig még soha senki nem adott ki ilyen hatalmas összeget.
Vadonatúj Ferrariért eddig még soha senki nem adott ki ilyen hatalmas összeget.
Az alapmodellnél nagyobb méretű, vadonatúj Tesla Model Y L-ben egyszerre akár hatan is kényelmesen is utazhatnak.
A remek orgánumú és igen őszinte V8-nak búcsút inthetünk, a Corvette CX Conceptben négy villanymotor rejtőzik.
A látványos külsejű GMA Le Mans GTR nem szól másról, mint a sebességről és a vezetési élményről.
A japán gyártó ezúttal kivételesen nem egy fogyasztásra és luxusra optimalizált hibrid hajtásláncú polgári modellt mutatott be.
Gordon Murray és csapata elkészítette a McLaren F1 21. századi leszármazottját, amely valami elképesztően jól sikerült.
Az Elevated Velocity előrevetíti számunkra, hogy körülbelül milyen stíluselemekkel támadnak a közeljövő új Cadillacjei.
A jó érzésen kívül, amit az elektromos autó használata okoz, még formálódóban vannak azok a realista költségelőnyök, amelyek a hideg fejjel gondolkozókat is meggyőzik az elektrifikáció előnyeiről.
A BMW M850i Edition M Heritage az E31-es régi 8-as szériának állít emléket.
A Shelby Super Snake-R többe kerül, mint a még sokkal erősebb és gyorsabb Chevrolet Corvette ZR1X.
A méregdrága Lamborghini Fenomeno nem túl gyakran jön majd szembe velünk az utakon.
Megkezdődött az eddiginél nagyobb teljesítményű felfrissített Hyundai Kona hazai értékesítése.
A szemrevaló külsejű Stelato S9T prémium minőségű és igen tágas utastérrel kecsegtet.
A bajor gyártó közvetlen ellenfelet állíthat a több évtizedes múltra visszatekintő Mercedes G-osztálynak.
A Xiaomi SU7 Ultrával a jelek szerint nem egyszerűen csak gyorsan, hanem adott esetben akár igen látványosan is lehet közlekedni.
Itt a megoldás arra az esetre, ha a Cullinan Series II alaphelyzetben picit visszafogott megjelenésűnek és némileg gyengének tűnik.
A minden földi jóval felszerelt Mercedes-Maybach S 680 Emerald Isle Editionből igen keveset gyártanak.
A hatótávnövelő funkciós, elektromos hajtású Karma Amaris első végleges példányai jövőre készülnek el.
Az 1600 lóerős Koenigsegg Jesko Absolut alig több mint 25 másodperc alatt abszolválta a 0–400–0 km/h produkciót.
A hátsókerék-hajtást alacsony tömeggel kombináló Garagisti GP1 maximálisan a vezetési élményre van kihegyezve.