A Pride volt az Orbán-rendszer temetési menete
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
Nem könnyű elhelyezkednie a világban annak, aki számára nincs hely. A múlt héten bemutatott filmben a látható világ úgy van berendezve, hogy bizonyos embereknek ne legyen esélyük odaérni, ahová éppen igyekeznek.
Joaquin Phoenix, aki egy negatív karakter helykeresésének problémáiról szóló filmért, a Jokerért kapott Oscar-díjat, ezúttal a saját rémálmaival együtt élni kényszerült férfi, Beau Wasserman. Ragacsos a haja, arcmaszkja a saját homályos tükörképét mutatja, sárga, vizenyős, petyhüdt bőrű teste elhasznált. Egy speciális, új fejlesztésű gyógyszeren kívül, ami nem megfelelően adagolva életveszélyes, nincsenek élvezeti cikkei, örömöt adó percei sem.
Valószínűleg már nem szűz, de egy hajóúton az anyjának tett ígéretét követve kerüli a szexet. A szex ugyanis – erre az ő léte a legjobb bizonyíték – veszélyes, akár az étkezés, a közlekedés, akár minden más az életben. Nehéz úgy vezekelni, megvalósítani egy odisszeát, hogy a főhős képtelen elindulni. Most mégis meg kell látogatnia az anyját, akihez születése óta furcsa kapcsolat fűzi.
A film előzetese:
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
A tömeg emberekből áll – őket mutatjuk meg külön-külön és együtt a HVG fotósainak szemével.
A Tisza Párt és a fővárosi csőd sem maradt ki.
Hatalmas. Ez minden idők legnagyobb Pride felvonulása. Ha nem hiszi, nézze meg a videókat.
Beszédek a 30. Budapest Pride-on.
A Tisza elnöke szerint látszatpolitizálás folyik trükkök százaival és hazugságokkal.
Freddie Mercury kezében sem állt ilyen hetykén a vasaló.
Szerinte a kérdés csak az, ki akarja-e tenni annak a gyerekeit, amit az elmúlt tíz évben ő is átélt.
„Jó hazafi harcoshoz” méltón tette közzé, hogy 100 százalékos magyar érettségit tett.
Közéjük Charles Leclerc fért be.