A franciáknál bemutatták, milyen a környezetvédő drukkolás a focimeccsen
Ha telekocsival mennek a szurkolók, az jó az üzletnek, a kluboknak, és a sportesemények karbonlábnyomát is csökkenti.
Már annyira idegesítették az órákig tartó felesleges udvariaskodások és a kényszeredett csevegések, hogy úgy döntött: olyan útitársakat keres, akikkel rögtön a tárgyra térhet. Pedig a francia fiatalembernek, Romain Lauvergnat-nak nem voltak nagy igényei. Megszállott futballszurkolóként mindössze annyit szeretett volna, hogy amikor hétvégenként a meccsre ment a telekocsival szervezett fuvarokkal, akkor ne kelljen az időjárásról, a forgalomról vagy egyéb hétköznapi témákról diskurálnia utastársaival, hanem egyből belemélyedhessen a játékosok és a csapat formájának elemzésébe, illetve az aktuális mérkőzés esélyeinek latolgatásába.
A „szurkolói élmény” átélésére azonban mindannyiszor várnia kellett a stadionhoz érkezésig. Ráadásul a szokásos csatornákon (telekocsi-szervező honlapok, közösségi média) egyre kevésbé akadt olyan autósra, aki a megfelelő időben, és háztól házig vitte volna.