Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
Túl nagyok a kínai villanyautó-gyártók kapacitásai. Mivel exportjuk útjába az USA akadályokat állított, Európa felé vették az irányt.
Új korszak nyitányát jelezte, amikor a minap kikötött az észak-németországi Bremerhavenben a BYD Explorer No. 1. nevű, kifejezetten autók szállítására épített tengerjáró hajó. A kínai autógyártók európai invázióba kezdtek annak a BYD-nek a vezetésével, amely 2025 végére Szegeden épít évi minimum 150 ezer darabos kapacitású gyárat.
A sencseni székhelyű cég nehézkesnek tartotta a bérlést, ezért készíttetett magának egy 5–7 ezer személyautó befogadására képes szállítóhajót, s a következő két évben még hét hasonlót tervez szolgálatba állítani.
Videón a BYD Explorer No. 1 érkezése Európába:
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.