Tragikus fordulat után súlyos dilemma: a kiskamasz gyerek megóvása vagy az igazság a fontosabb?
Bármeddig elmegy a gyerekéért a Minden Rendben című új magyar film főszereplője, a Hajdu Szabolcs által megformált egyedülálló apa. A rendező, Sós Bálint Dániel a mindig is olyan filmet akart készíteni, amiben a forma és a tartalom tökéletes egységet alkot. A filmben nem csak a lecsupaszított képi világa különleges, a finanszírozása is párját ritkítja manapság.
Súlyos erkölcsi dilemma áll az elsőfilmes rendező, Sós Bálint Dániel Minden Rendben című filmjének középpontjában. Az alkotást a 75. Berlini Nemzetközi Filmfesztivál elsőfilmes versenyprogramjában mutatták be először, itthon március 20-ától vetítik. Főhőse a középkorú apa, Sándor (az elsősorban filmrendezőként ismert Hajdu Szabolcs alakításában), aki nemrég vesztette el a feleségét. Egyedül neveli két kamasz fiát, közülük különösen a kisebbik, Dénes (Sáfrány Ágoston) okoz gondot. Nehezen dolgozza fel édesanyja halálát, dühkitörései, magatartásproblémái vannak.
Sándor megismerkedik a jómódú férjétől válófélben lévő anyával, Klárával (Hay Anna), és lassan egymásra találnak. Eleinte úgy tűnik, a fiúk Klára kislányával is megtalálják a közös hangot, a két család együtt tartja a gyerekek születésnapját. Az ünnepség azonban Dénes hibájából tragikus fordulatot vesz. A balesetnek egyetlen szemtanúja van, Sándor, akinek döntenie kell, elmondja az igazságot, ezzel tönkreteszi az amúgy is súlyos traumával küzdő fia életét, vagy hazudik, amivel szintén életre szóló terhet rak a fiára és saját magára. Meghozza a döntést, nem sejtve, hogy ezzel milyen spirálba keveri magát és a környezetét.
A történet teljes egészében fikció, mégis vannak valóságos gyökerei, mondja Sós Bálint Dániel, aki Nagy V. Gergővel közösen írta a forgatókönyvet.