 © Citroën |
Az év első három hónapjában itthon a legnépszerűbb Citroën modellnek a C4 bizonyult, amelyből 411 talált gazdára. A C4 eladásai 2005 azonos időszakához képest 4,85 százalékot nőttek. A Xsara Picasso és a Berlingo továbbra is piacvezető a saját alszegmensében. 2006 első negyedévében a három francia márka közül a Citroën érte el a legjobb eredményt az alsó-középkategóriában, eladásai több mint 56 százalékkal nőttek 2005 azonos időszakához viszonyítva.
 © Citroën |
Idén a kishaszongépjárművek piacán is remekül teljesítettek a Citroënek, kétszer annyi fogyott, mint 2005 azonos időszakában és ezzel piaci részesedése több mint 9 százalék. Személyautós testvéréhez hasonlóan, a haszon Berlingo eladásai is jelentősen nőttek, és 2005 első negyedévéhez viszonyított 246,3 százalékos fejlődésével megháromszorozta tavalyi piaci részesedését. Idén a Citroën legalább 4 százalékot kíván kiszakítani a magyar piacból, és 9000 kocsit meghaladó értékesítést irányzott elő.