szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

Az amerikai Ford autógyártó cég saját televíziós valóságshow-t tervez, hogy ezzel tegye a márkát vonzóvá a fiatalok szemében. A résztvevőknek meg kell tervezniük álmaik gépkocsiját, majd meg kell is építeniük a járgányt, amely aztán valamelyik tekintélyes autókiállítás sztárja lesz.

© Ford
A valóságshow keretében zajló gépkocsi-tervezésben és kivitelezésben a fiatalokat a mamutvállalat legjobb tervezői segítik majd. Egyes szakértők szerint a show igen magas nézettségre számíthat, s különösen a fiatalabb nézők körében válhat népszerűvé. Mások szerint viszont a Fordnak, amely 2006 első negyedévében 1,2 milliárd dolláros (248 milliárd forint) veszteséget volt kénytelen elkönyvelni, inkább a pénzügyi sikerességre kellene koncentrálnia.

Ma még kérdéses, hogy lesz-e a valóságshow-ból valóság és ha igen, mikor, mindenesetre a Ford már gőzerővel tárgyal több amerikai tévétársaság képviselőjével.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

MTI Autó

A Suzukitól kap segítséget a GM

A két gyártó közös bejelentése szerint az amerikai General Motors (GM) 17,4 százaléknyi Suzuki-részesedését adja el mintegy 2 milliárd dollárért.

hvg.hu Autó

Megújult a Ford egyterűje

Az európai Ford zászlóshajója, a Galaxy Genfben bizonyítja, hogy továbbviszi az első osztályú utazás hagyományát. Az új dizájn mellett technikai újdonságok, bővült motorválaszték és miden igényt kielégítő menetdinamika jellemzi a Galaxyt.

MTI/hvg.hu Autó

Hatalmas veszteségek a Fordnál és a GM-nél

A Ford Motor amerikai óriásvállalat 2006 első negyedévében 1,2 milliárd dolláros veszteséget könyvelt el. A vállalat 2005 első három hónapjában még 1,2 milliárd dolláros nettó bevételt ért el. A Ford világméretű autóipari tevékenysége 2006 első negyedévében 184 millió dolláros veszteséget hozott az egy évvel korábbi 580 millió dolláros adózás előtti nyereség után. A GM sorozatosan a hatodik negyedéves veszteséget jelentette be.