Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
[{"available":true,"c_guid":"49d0b8f9-4899-44b9-8e44-eba85fc5a288","c_author":"Kacskovics Mihály Béla","category":"itthon","description":"Néhány napja a rendőrség még azt mondta, a nő dohányzott, az okozta a tüzet, majd gunyoros stílusban kezdték kioktatni a kommentelőiket. A Patent szerint a nő évekkel ezelőtt hozzájuk fordult, azt állította, hogy férje bántalmazta őt, ő pedig retteg tőle. A rendőrség szerint a volt férj álcázta magát, majd visszatért a lakásba, ahol bántalmazhatta, és felgyújthatta volt feleségét. ","shortLead":"Néhány napja a rendőrség még azt mondta, a nő dohányzott, az okozta a tüzet, majd gunyoros stílusban kezdték kioktatni...","id":"20250204_rendorseg-patent-otodik-kerulet-halalra-egett-lakastuz-ebx","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/49d0b8f9-4899-44b9-8e44-eba85fc5a288.jpg","index":0,"item":"c8cda55d-cceb-458e-91e4-dfe4fd8883bb","keywords":null,"link":"/itthon/20250204_rendorseg-patent-otodik-kerulet-halalra-egett-lakastuz-ebx","timestamp":"2025. február. 04. 11:03","title":"Rendőrség: A volt férj ölhette meg az ágyában halálra égett japán nőt a Belvárosban","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"e006759a-db44-4e4b-b2e4-f81b05afedac","c_author":"MTI/hvg.hu","category":"elet","description":"Nem lesznek durva mínuszok február első hetében, de a napozást ki kell élvezni: nem fog sokáig tartani. ","shortLead":"Nem lesznek durva mínuszok február első hetében, de a napozást ki kell élvezni: nem fog sokáig tartani. ","id":"20250202_Idojaras-elorejelzes-meteorologia-HungaroMet-havazas-felhok","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/e006759a-db44-4e4b-b2e4-f81b05afedac.jpg","index":0,"item":"bf53b82c-731b-4338-aca7-f9a4c18c54a8","keywords":null,"link":"/elet/20250202_Idojaras-elorejelzes-meteorologia-HungaroMet-havazas-felhok","timestamp":"2025. február. 02. 16:43","title":"Mit nekünk a hózápor, ha egy kis napsütés a jutalom?","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"a93b884d-d48a-4fa9-8d79-7306162425df","c_author":"MTI","category":"itthon","description":"A férfi felfüggesztett börtönbüntetést kaphat tettéért. ","shortLead":"A férfi felfüggesztett börtönbüntetést kaphat tettéért. ","id":"20250203_megfojtotta-a-kutyajara-tamado-ebet-vadat-emeltek-ellene","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/a93b884d-d48a-4fa9-8d79-7306162425df.jpg","index":0,"item":"f20adcf4-7391-4ce7-bdfa-9b800536a628","keywords":null,"link":"/itthon/20250203_megfojtotta-a-kutyajara-tamado-ebet-vadat-emeltek-ellene","timestamp":"2025. február. 03. 11:40","title":"Megfojtotta a kutyájára támadó ebet, vádat emeltek ellene","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"056dd5da-e326-4b60-a9e7-f916e994efc4","c_author":"hvg.hu","category":"gazdasag","description":"Az elnök bejelentette, hogy hétfőn tárgyalni fog a kanadai és a mexikói vezetőkkel, de szerinte nem tudnak neki olyat mondani, amitől meggondolná magát.","shortLead":"Az elnök bejelentette, hogy hétfőn tárgyalni fog a kanadai és a mexikói vezetőkkel, de szerinte nem tudnak neki olyat...","id":"20250203_Trump-vamok-amerikaiak-gazdasag-fentanil-kanada-mexiko-kina","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/056dd5da-e326-4b60-a9e7-f916e994efc4.jpg","index":0,"item":"e36ca683-4acf-461a-97e7-e0e1d49d80de","keywords":null,"link":"/gazdasag/20250203_Trump-vamok-amerikaiak-gazdasag-fentanil-kanada-mexiko-kina","timestamp":"2025. február. 03. 08:48","title":"Trump: Rövid távon az amerikaiaknak is fájni fog a vámháború","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"d65ab888-4952-4515-818c-bbe41bf3a494","c_author":"Remifemin Plus","category":"brandchannel","description":"Kezdetben azt hisszük, örökké fiatalok maradunk, mi biztosan nem fogunk öregedni, egy ráncunk sem lesz. A változókor beköszöntével azonban be kell látnunk, hogy ez igenis bekövetkezik – már ha szerencsések vagyunk. A változást sosem könnyű feldolgozni, ez pedig egy igazán komplex, testet-lelket igénybe vevő transzformáció, amelyet úgy hívnak: menopauza. Ebben jelentenek nagy segítséget a női közösségek, amelyek fókuszában a változókor áll.","shortLead":"Kezdetben azt hisszük, örökké fiatalok maradunk, mi biztosan nem fogunk öregedni, egy ráncunk sem lesz. A változókor...","id":"20250203_Menopauza-tarsasagi-elet-segitseg-remifemin","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/d65ab888-4952-4515-818c-bbe41bf3a494.jpg","index":0,"item":"d5125388-7845-4f97-b767-349b18511cd0","keywords":null,"link":"/brandchannel/20250203_Menopauza-tarsasagi-elet-segitseg-remifemin","timestamp":"2025. február. 03. 11:30","title":"Nem vagy egyedül, kérj segítséget, ha kell!","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":true,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":true,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":"Remifemin Plus","c_partnerlogo":"01fbafc5-53c4-42c6-a681-eea34113376e","c_partnertag":""},{"available":true,"c_guid":"a0e204d4-6aff-490c-8ea4-a8e46f48854f","c_author":"hvg.hu","category":"vilag","description":"Az ideiglenes védett státusz visszavonásáról szóló döntés azt jelzi, hogy Trump elnök folytatja a potenciálisan veszélyes országokból érkezők védelmének leépítését.","shortLead":"Az ideiglenes védett státusz visszavonásáról szóló döntés azt jelzi, hogy Trump elnök folytatja a potenciálisan...","id":"20250202_Trump-visszavonja-300-ezer-venezuelai-vedett-statuszat-az-Egyesult-Allamokban-igy-illegalis-bevandorlokka-valnak","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/a0e204d4-6aff-490c-8ea4-a8e46f48854f.jpg","index":0,"item":"bdb81bd8-8db1-4547-8431-7adb04e23d19","keywords":null,"link":"/vilag/20250202_Trump-visszavonja-300-ezer-venezuelai-vedett-statuszat-az-Egyesult-Allamokban-igy-illegalis-bevandorlokka-valnak","timestamp":"2025. február. 02. 20:18","title":"Trump visszavonja 300 ezer venezuelai védett státuszát az Egyesült Államokban, így illegális bevándorlókká válnak","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"9f7667dd-f41e-459f-a1e4-6f3b7df72bad","c_author":"hvg.hu/MTI","category":"itthon","description":"Pánczél Kevin 2013 óta játszott az egyesület színeiben.","shortLead":"Pánczél Kevin 2013 óta játszott az egyesület színeiben.","id":"20250203_Autobalesetben-elhunyt-a-Gyongyos-kezicsapatanak-20-eves-kapusa","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/9f7667dd-f41e-459f-a1e4-6f3b7df72bad.jpg","index":0,"item":"4b10f831-e1ba-4c3e-a711-c9818b6d50c9","keywords":null,"link":"/itthon/20250203_Autobalesetben-elhunyt-a-Gyongyos-kezicsapatanak-20-eves-kapusa","timestamp":"2025. február. 03. 21:29","title":"Autóbalesetben elhunyt a Gyöngyös kézicsapatának 20 éves kapusa","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"0f2d36a3-8ae1-4384-9799-f3bab8486a90","c_author":"hvg.hu","category":"kultura","description":"Az ítélethirdetéskor Christophe Ruggia áldozata, Adèle Haenel is jelen volt. ","shortLead":"Az ítélethirdetéskor Christophe Ruggia áldozata, Adèle Haenel is jelen volt. ","id":"20250203_christophe-ruggia-szexualis-zaklatas-itelet","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/0f2d36a3-8ae1-4384-9799-f3bab8486a90.jpg","index":0,"item":"b8acfb89-07de-490c-ab60-17b0aaaef8c3","keywords":null,"link":"/kultura/20250203_christophe-ruggia-szexualis-zaklatas-itelet","timestamp":"2025. február. 03. 15:33","title":"Elítélték a francia filmrendezőt, aki egy 12 éves gyerekszínészt kezdett szexuálisan zaklatni","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null}]
Egyre jobban lenyűgöznek a BMW-k, a hármas sorozat formája és sportos kényelme mellett a 330i motorja jelenti számomra a csúcsot. Hétköznapi használatban azonban sok a 258 lóerő. Tudni kell uralni.
Kompakt mérteivel, dinamikus mozgásával, könnyed kezelhetőségével azt mondhatnám, ha lenne értelme, hogy a világ legjobbja. Szerencsére sikeres az én dicséretem nélkül is. A beszállást szokni kell, az amolyan kenuba szállós. Az üléspozíció teljesen versenyautós, Villeneuve is otthon érezné magát benne. Annyira szorosan testre lehet szabni, hogy a vezető szinte eggyé válik a géppel. A két világ eme egyesülésének a vágya akkor pezsdül fel újra, amint beindítjuk a gombnyomással életre kelő motort. Háromezer köbcentis hathengeres benzinszív duruzsol a gépházban.
Többen kérdezték, mi a hátsókerekes autónak a lényege, na ez a béemvé elő példája a fenékriszáló kigyorsításnak. Szinte testen kívüli lebegést, felszabadult boldogságot és egy pici hányingert is érzetem, amikor próbaként padlógázzal próbáltam indítani. Nem is az első másodpercek a rendkívüliek, hanem a 3., 4-től kezdődik el a gyomorszorító rakétaérzés. Fantasztikus élmény, száz hullámvasúttal felér. Nem az autó orra emelkedik meg, hanem az ember a saját hátsóján érzi, hogy izeg-mozog az autó feneke.
Az indexlámpától az utolsó csavarig minden a sportosságnak van alárendelve. Erről sokat nem is érdemes szaporítani a szót, csak rá kell nézni rakéta formájára, izomtól dagadó vonalaira, a hatalmas 21 küllős kerekekre, a hosszúra engedett kötényekre, amelyek szinte súrolják az aszfaltot, vagy arra a hokiütőt formázó króm csíkra, ami az oldalablakokat körbefutja. De a legjobb, ha megjegyezzük a számot: 330i. Ne próbáljunk vele kikezdeni, ha látjuk. Még az automatákkal sem. Tesztautómat is automatikus váltóval szerelték, a váltás érezhetetlen volt, a sportfokozatban annál élvezetesebb, manuális módban pedig maga győzelem íze. Hétköznapi autóval nincs esélyünk ellene. Egyik alkalommal egy vállalkozó kedvű, nagyhangú, ám kissé rozoga Mazda 323 kikezdett velem. Kilőtt a pirosnál az Üllőin, én ránéztem, és lassan ráérősen elkezdtem nyomni a gázt. A fickó sehol sem volt, a visszapillantóban még nyoma sem maradt. Közben nem vettem észre, hogy jobbra tőlem egy zöld Mondeo is vérszemet kapott és autópálya tempóban próbált lépést tartani velem. Már-már lehagyott, amikor tényleg odaléptem neki, szegény elfüstölt. Nem merem leírni, mennyit mutatott a kilométeróra, de kénytelen voltam erőset fékezni, ugyanis hirtelen jött a Határ út és majdnem elvittem a felüljárót. Még rágondolni sem merek, mire képes ez a kocsi. Visszaúton a BMW-központba, az M0-ás új szakaszán aztán megtudtam, miért is jó, ha a végsebesség le van szabályozva.
Kipufogója gyönyörűen, ám túl visszafojtottan szólal meg. Sehol sem virít, hogy egy ez közel 12 milliós autó, szerény überautó. Pedig 200-zal úgy megy, mint más autó százzal. Ez az egyik legmodernebb gép, amit vezettem, ebben az autóban tapasztalhattam meg először, hogy hová fejlődik 5-6 év múlva a járművezetés, a járműfejlesztés. A távolságtartó automatika ugyanis még a jövő zenéje, egy kezemen meg tudnám számolni, hány autómárka csúcsverzióihoz rendelhető.
[[ Oldaltörés: Kövessük azt a taxit! (Oldaltörés) ]]
Tesztautóm különlegessége a fantasztikus menetteljesítményeket produkáló motoron kívül ez az ACC (Automatic Cruise Control) névre keresztelt távolságtartó automatika. Úgy működik, mint egy sima tempomat. Mondjuk, beállítom 100-as tempóra. A központi kijelzőn a fordulatszámmérő és a 250-ig, a végsebességig skálázott kilométeróra között megjelenik az út szimbolikus képe, rajta vízszintes vonalakkal. Ha előttünk halad egy autó, akkor annak sárga színű ikonja is feltűnik. Beállítástól függően négy fokozatban közelíthetjük meg az előttünk haladót, ha nagy sebességgel vágtatunk, akkor ajánlott nagyobb távolságot tartani, ha lomhább tempót választunk, akkor a jobban rá is tapadhatunk. Én általában a négy sávból mindig 2-3-at állítottam be, biztos, ami biztos. Így legalább garantált volt a kresz által előírt követési távolság.
Tetszett
Vezetési élmény Parádés futómű Szép forma Hifi A hathengeres életkedve
Aggódni nem kell, kipróbáltam mostoha körülmények között, sűrű esőben is, itt csak egy másodpercet késett, de mivel jókora távolságot állítottam be, ezért a veszélyzónán kívül észlelte még az előttem haladó kamiont és időben fékezett, automatikusan. Mert hogyan is működik ez a rendszer? Igazi, levakarhatatlan spionként követi a sávban előttünk haladót, ha az lassít vagy fékez a mi bömösünk is ezt teszi, ha meg gyorsít és a sebességhatár az előttünk haladó sebességénél magasabbra állítottuk, akkor bizony magától gyorsít is az autó. A rendszer minden rendőr járőr álma, ezzel a gyorshajtás tetten érhető.
30 kilométer/órás sebességnél kikapcsol az automatika, hang és fényjelzéssel figyelmezteti a vezetőt, hogy most már ideje közbeavatkoznia és ráléphet a fékpedálra. A rendszer hatalmas előnye, hogy csökkenti az elalvásos balesetek kockázatát, ha netán nagyon elaludnánk, akkor sem mindegy, hogy 30-cal vagy 130-cal zuhanunk bele az előttünk haladóba.
Egy econométer jellegű műszer jelzi, hogy éppen mennyi a pillanatnyi fogyasztás, ez azért jó, mert takarékoskodásra készteti az embert. Az átlagfogyasztás az egyhetes használat során egyre mérsékeltebb lett, a kezdeti 13,5-ről a teszt végé sikerült 11,5-ra leszorítani. Ez egy 258 lovas, 6,6 másodperc alatt százas tempóra ugró háromliteres sportgéptől valljuk be, nem is rossz.
[[ Oldaltörés: A csúcsvezető autója (Oldaltörés) ]]
Az egész autó beltere kifejezetten egyszerű, de nagyon high-tech és sportos annak ellenére, hogy nincs miden bütyökre ráírva, hogy sport, racing, vagy bármi más. A szinte tökéletesnek mondható műszerfal egyik meglepetése az érintésre kiugró két pohártartó. Az autó annak ellenére, hogy nem nagycsaládos használatra tervezték, mégis tartalmaz annyi praktikumot és hasznosságot, hogy kalandot kedvelő 1-2 gyerekes családapák is beleszeressenek.
A 330i azonban egy csúcsvezető autója, azé, aki szeret mindig mindenhová időben odaérni, és az erő fitogtatásától sem riad vissza. Kényelmesek a kétféle, bőr-szövet kombinációjából készült fűthető sportülések, az elektromos tető gombnyomásra nyílik, bukik, a klíma kétzónás, automatikus. A műszerfal tapintása kellemes, minőségi anyagokból építkezik. Luxusautóhoz méltó belsejében semmi nem mocorog, minden a helyén van.
Nem tetszett
Négyszemélyes Magas fogyasztás Magas ár
Az IDrive használata egyáltalán nem ördöngős, pillanatok alatt el lehet sajátítani a funkcióit és a kezelését. A műszerek, kapcsolók kézre esnek, az ergonómia tökéletes, csak a tolatóradart ne hagyjuk ki az autóból. A kilátás ugyanis eléggé korlátozott, az autó fenekéről csak gondoljuk, hogy ott van. A tolatóradar segítségével azonban könnyedén beparkolhatunk a legneccesebb lyukakba is. A kormány nagyon jó fogású, rém közvetlen. A fékek kemények és harapósak, nincs kegyelem megáll bármilyen szituációban. Futóműve kifejezetten sportos, ennek függvényében a kátyúkat abszolút nem tolerálja.
[[ Oldaltörés: Négy személlyel kényelmes (Oldaltörés) ]]
A kesztyűtartóban csak kesztyű fér el, ám a középső multifunkciós kartámasz meglehetősen jól kihasználható. A 12 Voltos csatlakozó mellett mp3-lejátszó (aux) csatlakozási pontot is találtam. Az ajtók zsebei szűkek, de kisebb palackok tárolására alkalmasak. Hátul a középső kartámasz újabb palacktartókat rejteget. Rengeteg hangszóró kényeztet, a Bose hangrendszer nemkülönben, szakértő barátom erősítőt vélt felfedezni a szép hangzás mögött, ám magát az eszközt nem találtuk.
Kívülről is tetszetős az autó, a Bangle-féle imidzs ezen az autón érvényesül a legjobban, lenyűgöző a letisztult vonalainak dinamizmusa, az elengedhetetlen fényíves karika lámpák. Kanyarkövető fényszóró és intelligens féklámpák teszik technikailag is verhetetlenné a hármas BMW csúcsverzióját. Innen már csak az összkerék-hajtás hiányzik, de arra ott a 330xi.
A meglepetések a csomagtartóban is folytatódnak, a szép borítást kapott több rekeszes puttonyban egy kihúzható, 4-5 kilós terhet is elbíró fiókot találunk, de természetesen az ülések a csomagtérből előre dönthetőek, így hosszabb, de nem túl magas tárgyak is szállíthatók, kisebb dolgokra pedig ott a síbox. A hátul is sportos ülésekbe inkább négy, mint öt személy fér el kényelmesen, már csak a kimagasló kardánbox miatt is, de szükség esetén széttett lábakkal az ötödik utas is befér. Az ajtók pehelykönnyűek. A kocsi gyönyörű 17 hüvelykes felnijén feszülő Continental papucsok defektűrők, így pótkereket nem találunk a kocsiban, annak a helyére is pakolhatunk.
Az új BMW 320d lett az év autója a brit What Car? magazin díjátadóján Londonban. A bajorok több kategóriában is elhozták az első díjat. A BMW 525i-t az év üzleti autójának választották. A családi autók kategóriájában a VW Passat vitte el a pálmát.
A BMW 3-as sorozatot választották az év autójának a New York-i Autószalonon. A sikeres 3-as széria ötödik generációja saját kategóriájában 26 konkurenst győzött le, és kapta meg a World Car of the Year díjat. A díjkiosztón egy 46 nemzetközi szakújságíróból álló zsűri értékelte az év autós újdonságait, húsz szempont alapján. A kritériumok között volt a design, a menetteljesítmény, a kényelem és a funkcionalitás is.
A tavasz beköszöntével Magyarországra is megérkezett a 343 lóerős BMW Z4 M Roadster, amely egyedi vezetési élményt ígér. Ára borsos, de aki feleannyi lóerővel beéri, válassza a kétliteres alapváltozatot. De előtte próbálja ki az M-verziót.
Az idén kilencven éves BMW többszörös jubileumot ünnepel: negyven éve kezdték meg a legendássá vált 02-es sorozat gyártását, harminc éve mutatkozott be a formabontó 6-os Coupé, és két évtizede annak, hogy a gyár új, sportos modellt tervezett a 3-as sorozathoz, az M3-ast.
A BMW januárban indítja el hivatalos újraértékesítési programját Magyarországon. A program lényege, hogy a BMW Magyarország hivatalos márkakereskedéseinél megbízható, fiatal használt BMW-k vásárlására nyílik lehetőség.
Hatsebességes váltó, mp3-lejátszó, sebességtartó automatika, elektromos tolótető, iPod-csatlakozó, igazi high-tech autó. De vajon hogy megy? Ez érdekelt a legjobban. A csalódás elmaradt, a legkisebb bömösben - hála a kétezres dízelmotor aszfaltszaggató erejének - igazi BMW-hangulat uralkodott.
A General Motors, a DaimlerChrysler és a BMW olyan, a technika legfrissebb vívmányain alapuló teljes hibridrendszert fejlesztett ki, amely egyedülálló, elektromotorból és kötött áttételekkel működő sebességváltóból álló, teljes mértékben integrált kombinációjával fontos mérföldkövet képvisel e hajtástechnika fejlődésében. A rendszert, amelynek elemeit a három cég közösen dolgozta ki, jövőre kezdik gyártani.
A BMW egyedülálló bemutatókkal teszi különlegessé genfi jelenlétét. Az autószalon közönsége láthatja először a BMW Z4 M Coupét és a BMW Z4 Coupé 3.0si-t. A számos újdonságon felül a látogatók bepillantást nyerhetnek abba, hogyan oldják fel a dinamikus autózás és a kedvező üzemanyag-fogyasztás között feszülő ellentétet. A már szériában előállított, takarékos benzin- és dízelmotorokon kívül néhány csúcstechnológiájú, új fejlesztést is bemutat a BMW Genfben.
Szerinte ma egy, az alsó jövedelmi ötödbe tartozó családnak több mobilja és laptopja, és majdnem annyi autója van, mint 2010-ben a leggazdagabb 20 százalék egy háztartásának.