szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Csedő Levente, a Renault Hungária Kft. műszaki szakértője lehetőséget kapott a Renault F1 Teamtől, hogy tudásáról, szakmai hozzáértéséről tanúbizonyságot tegyen a Magyar Nagydíj versenyhétvégéjén.

Csedő Levente (jobbról) a boszorkánykonyhán
© Renault
A Renault F1 Team a Renault teljes hálózatából mindösszesen 6 futamra hívott meg egy-egy szakembert az adott ország szerelői közül, hogy betekintést nyerhessenek a csapat munkájába és „boszorkánykonyhájába”, ezért is fantasztikus ez a lehetőség a Renault Hungária Kft. munkatársa számára.

Csedő Levente augusztus 3-án találkozott először a csapattal. A megbeszélés alkalmával megkapta a Renault F1 Team szerelői gárdájának egyenruháját, valamint meghatározásra került, milyen feladatokat kell ellátnia a versenyhétvége során. A pénteki és szombati napon Levente részt vesz a csapatmunkában, vasárnap pedig megfigyelőként lesz jelen a rajtrácson.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

hvg.hu Autó

Megújult a Renault Scénic

A Renault hármasfogatot kínál a kompakt egyterűek (MPV) szegmensében: az ötüléses új Scénic-et és Grand Scénic-et, valamint a hétüléses Grand Scénic-et. Az új Scénic modernizációja számos stílusbeli változást eredményezett, új színválasztékkal és mívesebb belső térkiképzéssel, miközben az új felszereltségi szintekhez modernebb, strapabíróbb anyagok készültek.

automenedzser.hu Autó

A Dacia húzza a Renault szekerét

Bejött a Renault kockázatos lépése, amikor hét éve megvette a rossz hírű román népautókat gyártó Pitesti-i Dacia gyárat. Az üzem jelenleg 680 autót állít elő naponta, év végére ezt a számot napi 800-ra emelik. A Logan két év alatt meghatszorozta értékesítését. Itthon közel 3000 Daciat adtak el, miközben a francia márka eladásai jelentősen visszaestek.

Nemzetközi gazdaság

Renault-Nissan

Nincs szó tulajdonvásárlásról a General Motorsban a partneri viszonyról kezdett tárgyalásokon - jelentette ki a...

hvg.hu Autó

Egy Renault a jövőből

A genfi autókiállításon a Renault újabb jövőautót mutat be, ezúttal az Altica sportkombit, amely a sportkocsik rugalmasságát ötvözi a kombi variálható tágasságával. Ahhoz, hogy ez ne csak egy átlagos tanulmány legyen, a franciák becsempésztek néhány, a repülésből és a Forma 1-ből elcsent fejlesztést is. Ez utóbbi főként a beltér puritánságában, sportosságában és technikájában érhető tetten.

MTI/hvg.hu Autó

Közel 900 ezer Scenicet hív vissza a Renault

A Renault világszerte közel 900 ezer - 2005 december közepéig gyártott - autóját hívja vissza a második Scenic-generáció járművei közül, mivel ezeknél "rendkívüli körülmények között" mindkét külső övvégrögzítés a hátsó ülésekről leválhat.

hvg.hu Világ

Megújult a Renault Mégane

Mind a hat karosszéria-változatában megújult a Renault középkategóriás húzóautója, a Mégane. A motorkínálat gazdaságos és erős dízelekkel bővült. Itthon márciustól kapható a felfrissített autó.

MTI/hvg.hu Autó

Érdeklődik a Renault a General Motors iránt

A Renault és a részlegesen az érdekeltségébe tartozó Nissan - a General Motors egyik fő részvényese szerint - részesedést szerezhetnének a GM-ben. A Renault egyelőre nem nyilatkozott az ügyben, az illetékes, a GM részvénytőkéjének mintegy 10 százalékát birtokló Tracinda már a két nagy járműipari csoport közeledéséről folyó tárgyalásokról tett említést pénteken.

MTI/hvg.hu Autó

A Renault tovább fejleszti a Dacia gyárat

A francia Renault tovább korszerűsíti az Európában igen népszerű Loganokat előállító, román Dacia-gyárat, miután az idei év első felében minden eddigi rekordot megdöntött e személygépkocsik értékesítése.

MTI Autó

Nőtt a Renault bevétele

A Renault bevétele 7,1 százalékkal nőtt az első negyedévben annak ellenére, hogy jelentősen csökkent modelljeinek európai eladása.

hvg.hu Autó

RS: a legördögibb Renault Clio

Az új Clio Renault Sport méltó örököse a Clio Renault Sport 2.0 16V-nek, és közvetlenül profitál a Renault Forma-1-es technológiájából. Kategóriájában a világon elsőként használ hátsó diffúzort, amit az autósport csúcskategóriájában már évtizedek óta sikerrel alkalmaznak. A szintén újdonságnak számító oldalsó hűtőnyílás-kilépőkkel együtt pedig kiemelkedően jó aerodinamikai hatékonyságot eredményez.