Egy százalékkal nőtt a GM magyar piaca

Jó első negyedévet zárt a a General Motors Magyarországon. A GM által forgalmazott két márka, az Opel és a Chevrolet összértékesítése 6722 autó volt szemben a tavalyi első negyedév 6546-as eladásával - miközben a teljes piac 4,6 százalékkal csökkent (47 ezer 927-ről 46 ezer 157-re).

  • hvg.hu hvg.hu
Egy százalékkal nőtt a GM magyar piaca

© Stiller Ákos
A GM összesített piaci részesedése 0,91 százalékkal nőtt, ebben az Opelnek volt kiemelt szerepe. Az Opel értékesítése ugyanis a tavalyi első negyedév 4633-as eladásához képest az idei első három hónapban 4969-re nőtt és ezzel a márka piaci részesedése 1,1 százalékkal haladja meg a tavalyit. A Chevrolet-nál némi visszaesés volt tapasztalható (1913 helyett 1753 eladott autó).