szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A flottákat fenntartó cégek 3-4 évente felteszik a kérdést, milyen autókat vegyenek a beosztottaknak és a vezetőknek? Háromrészes sorozatunkban a magyar autópiac kínálatából tallózunk különféle szempontok szerint. A 4, 6 és 8 milliós cégautókat térképezzük fel. Kezdjük a vezetői autókkal: mit kapunk 8 millióért?

Vezetői autókról lévén szó jól felszerelt modelleket válogattunk, van bennük: hat légzsák, klíma, elektronikus menetstabilizáló (ESP), Xenon világítás, elektromos tükrök, fűthető első ülések, bőrkormány, bőr váltógomb, fényre automatikusan elsötétedő belső tükör, kormányról vezérelhető zenelejátszó, 16 hüvelykes könnyűfém kerekek, riasztó. Ahol valami hiányzik, az felkerül a választott extrák listájára.

Olyan felszereléseket választottunk, amelyek megfelelnek a besorolási kategóriáknak: sportos, szolid, extravagáns, családias és női vonalat különböztettünk meg. A nyolcmilliós ársáv felső határát 8,599 milliónál húztuk meg. Ennyi pénzért nem könnyű csúcsvezetői autókat találni, az ötös BMW, a Mercedes-Benz E-osztály, a Volvo S80 vagy az Audi A6-os még fapados változatában sem fér bele a merítésbe. A kínálat azonban így sem szegényes, az igénylők számos fapados álomautó és túlcicomázott klasszikus cégautó közül választhatnak.

(Összeállításunk áprilisi árak alapján készült.)

Sportos vezetők

Alfa Romeo 147 1,9 JTDm 16 V Q2
Ár: 6,6 millió

Ducati Edition
© Autómenedzser


Felszereltség: 6 sebességes kézi váltó, 150 lóerős dízelmotor, Q2 mechanikusan záródó Torsen differenciálmű, 17-es könnyűfém kerekek, kétzónás automata klíma, alumínium pedálok, három ajtós kivitel.
Extrák: első kartámasz (33600), Xenon fény (226600), térképes, színes navigációs berendezés GSM-telefonnal (535200), rádióvezérlés a kormányról (52800), Bluetooth kihangosító (60000), elektromos napfénytető (187200), automatikusan elsötétedő belső tükör (43200), CD-váltó (95040), sebességszabályzó (76800).
Végső ár: 7,929440 millió forint


Ford S-Max 2,3i Trend
Ár: 8,046 millió forint

© Ford
 

Felszereltség: automatikus váltó, 160 lóerős benzinmotor, elektromosan állítható, fűthető első sportülések, panoráma tető, adaptív tempomat
Extrák: Xenon-fény (235000), 17 hüvelykes könnyűfém felnik (280000)
Végső ár: 8,561 millió forint


Skoda Octavia RS 2,0 TFSI
Ár: 6,97 millió forint

© Skoda


Felszereltség: bőr/szövet kárpit, Xenon-fény, hatsebességes kézi váltó, 200 lóerős benzines motor turbóval.
Extrák: nagy méretű multifunkciós kijelző (27600), 12 hangszórós hifi-rendszer (177600), hátsó ablaktörlő (19200), elektromos tolótető (210000), esőérzékelős ablaktörlő (31200), fejlégzsákok elöl és hátul (88800), fűthető ülések elöl és hátul (85200), hegymenet-asszisztens (18000), 18 hüvelykes könnyűfém kerekek (75600), automatikusan elsötétedő külső tükrök (48000), navigációs rendszer, monokróm kijelzővel (210000), parkolóradar elöl és hátul (159600), tempomat (43200), Bluetooth-kihangosítás (69600).
Végső ár: 8,2332 millió forint


Volkswagen Golf GTI 2,0 Turbo
Ár: 7,9488 millió forint

© VW
 

Felszereltség: hatsebességes kézi váltó, 200 lóerős benzines motor turbóval, 3 ajtós kivitel, elektronikus differenciálzár, sportfutómű, sportülések
Extrák: bi-Xenon fényszórók (320400), 18 hüvelykes könnyűfém felnik (144000), könyöktámasz tárolórekesszel (46800), sebességszabályzó tempomat (49200), CD-váltó (78000).
Végső ár: 8,5872 millió forint


BMW 123d
Ár: 8,375 millió forint

© BMW


Felszereltség: 204 lóerős biturbó dízelmotor, defekttűrő abroncsok, Efficient Dynamics rendszer (start/stop indítás, állóhelyzetben automatikusan leáll a motor, a kuplung megnyomásával újraindul, a fékezés energiáját újrahasznosítja 6-7 literes átlagfogyasztás), sport bőrkormány.
Extrák: Xenon fényszórók (145500), multifunkciós kormány rádiógombokkal (39700).
Végső ár: 8,5602 millió forint


További tippek: Opel Meriva OPC, Mini Clubman Cooper S, Seat Altea Freetrack

 Ha kíváncsi milyen autót kaphatnak a takarékos, a szolid, a családias, vagy a vagány cégvezetők, kattintson a folytatásra. A nőkre is gondoltunk.

 

 

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!
automenedzser.hu Autó

Mennyiért lehet terepjárónk?

Nyaraló Zebegényben, családi ház Solymár külterületén – a probléma ugyanaz: vajon felmegy a kocsink? És mi lesz télen? Az agglomeráció beépülésével divatba jöttek a terepjárók és az összkerekes autók. Terepgumit, sárcipőt fel, irány az erdő! Hogy mivel? Íme a hazai kínálat.

automenedzser.hu Autó

Mennyiért lehet kabriónk?

Forrónak ígérkezik a nyár. Az autózás legizgalmasabb, legszabadabb formája a kabriózás. Tetőt le, irány az élet! Hogy mivel? Íme a hazai kínálat.

Merkel politikai klónja veszi át a CDU vezetését

Merkel politikai klónja veszi át a CDU vezetését

Szövet borítja és egy kis ventilátor is van az Apple fejlesztés alatt álló VR-szemüvegében

Szövet borítja és egy kis ventilátor is van az Apple fejlesztés alatt álló VR-szemüvegében

HÖOK-elnök: Az SZFE-hallgatók jegyeinek törlése az egész magyar felsőoktatásnak árt

HÖOK-elnök: Az SZFE-hallgatók jegyeinek törlése az egész magyar felsőoktatásnak árt