Mindenki tudja, hogy manipulatív a Fidesz módszere, de akkor mire jó a Voks 2025?
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
Nem nyugszanak a Ferrarinál: az olaszok idén bemutatták új vezérgépüket, a korona gyémántjának szánt, s egycsapásra azzá is váló LaFerrarit, azonban a főtervező a napokban elárulta, hogy Maranellóban egy újabb, sokkal extrémebb változat is készül a modellből.
Mint ismeretes, a több mint 900 lóerős hibrid sportkocsiból 499 darabot gyárt le a Ferrari, s ezekre a márka leghűségesebb vásárlói már jóval a Genfi Autószalonon megejtett leleplezés előtt lecsaptak. A siker elsöprő, így a gyártó igyekszik kisajtolni a projektből, amit csak lehet.
Flavio Manzoni, a LaFerrari vezető tervezője a napokban az Autocar című brit szaklapnak már meg is szellőztette, hogy mi lesz a következő nagy dobás. Nincs új a nap alatt, ugyanis az olaszok egy még exkluzívabb, még extrémebb változattal készülnek előrukkolni.
„Amikor készítettük a LaFerrari terveit, volt egy elképzelés, amely különösen szép volt. Éppen ezért úgy döntöttünk, hogy megtartjuk és a későbbiekben valami igazán speciálisat alkotunk ennek felhasználásával” - nyilatkozta a szakember.
Az Autocar tudni véli, hogy a Ferrari újra versenypályás száguldásra alkalmas verziót fabrikál majd: a gyártó annak idején meglépte ezt a LaFerrari elődjének tekintett Enzóval is, amelynek alapjaira épült az FXX, amelyből csak néhány darab készült és tulajdonosaik szinte csak a márka által szervezett pályanapokon, bemutatókon vezethették.
Noha egyéb részletek egyelőre nem ismertek, a brit újság szerint a maranellói márka maximum 10 darab elbrutalizált LaFerrarit készít majd, amelyekért 3-5 millió eurót kérnek azoktól, akik megengedhetnek maguknak ilyesfajta fényűzést. Állítólag az autó legfőbb különlegessége az lesz, hogy 250 kilogrammot faragnak a súlyából, így 1000 kilogramm lehet, amivel a Ferrari már 2007-ben, a Millechilli tanulmány megalkotásakor is kacérkodott.
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
Az Ügyvédkör elnökét és egy volt belügyminisztert kérdeztünk.
Ma egy éve szűnt meg a kötelező akciózás, a kormány azonban nem tudta elengedni.
Visszaállt a háború kitörése előtti vámrendszer az EU és Ukrajna között.
Még mindig téma a szombati budapesti Pride a világsajtóban.
A szakértő szerint Európa vezetői végre ráébredtek a geopolitikai veszélyekre.