A Pride volt az Orbán-rendszer temetési menete
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
A BMW egyik legközvetlenebb tuningcége bemutatta újdonságát az Alpina D3 Bi-Turbót.
A jellemzőn nem túlszpojlerezettségéről ismert Alpina most is inkább a teljesítményadatok fokozásában jeleskedett. Jelen esetben egy hathengeres soros dízel 3.0 literes BMW-motorból préseltek ki 350 lóerőt és 700 Nm-es nyomatékot. A nyolcfokozatú váltóval az erőgép fogyasztása elvileg minden 100 kilométeren, alig 5,3 liter gázolaj, miközben a százas sprintet 4,6 másodperc alatt teljesíti. A végsebessége 278 km/h.
Persze ilyen teljesítményadatok mellett a megállásról is gondoskodni kell, ezért a gyári rugóstagok cseréje mellett 370 milliméteres első és 345 milliméteres hátsó féktárcsákat is kapott a D3.
Külső jegyekben nem sokban tér el egy szokásos bajor szedántól, vagy kombitól az Alpina D3, a kis első szpojler a társaság nevével és a saját 19 colos könnyűfém kerekről lehet első sorban észrevenni.
Tetszett a cikk? Kövessen minket a Facebookon is, és nem fog lemaradni a fontos hírekről! |
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
A tömeg emberekből áll – őket mutatjuk meg külön-külön és együtt a HVG fotósainak szemével.
A Tisza Párt és a fővárosi csőd sem maradt ki.
Hatalmas. Ez minden idők legnagyobb Pride felvonulása. Ha nem hiszi, nézze meg a videókat.
Beszédek a 30. Budapest Pride-on.
A hatalom melegellenes politikája minden eddiginél több ellenzékit vitt ki az utcára – fogalmazott a Die Zeit tudósítójának egy Budapest Pride-résztvevő.
A Tisza elnöke szerint látszatpolitizálás folyik trükkök százaival és hazugságokkal.
Szerinte a kérdés csak az, ki akarja-e tenni annak a gyerekeit, amit az elmúlt tíz évben ő is átélt.
„Jó hazafi harcoshoz” méltón tette közzé, hogy 100 százalékos magyar érettségit tett.
Közéjük Charles Leclerc fért be.