Mindenki tudja, hogy manipulatív a Fidesz módszere, de akkor mire jó a Voks 2025?
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
Nyirkos idő, elmért féktáv, 850 lóerő és máris kész a baj.
A Ferrari FXX/XX program egy kifejezetten a márka válogatott szerelmeseinek indított sorozat, speciális autókkal, összesen 20 résztvevővel és minden évben hat-hét alkalommal. A program célja, hogy a válogatott csapat részt vegyen a fejlesztésekben is, hasznos visszajelzéseket adva a mérnököknek. Ennél exkluzívabb autós társaságba nehéz lenne bekerülni a világon. A 20-30 darabos szériában legyártott FXX/XX EVO modellek közül meg is lehet vásárolni egy-egy darabot, igaz 1,5-2,5 millió dolláros árral kell számolni.
Mindezek a tények persze adott esetben nem mentenek meg egy-egy autót a leamortizálástól.
Ahogyan ebben a videóban is történt, az FXX EVO vezetője a nedves pályán a monzai célegyenes végi kanyar előtt túl nagyot fékezett, a kerekek blokkoltak és innentől már csak a sérülés mértéke miatt tudott maximum imádkozni magában.
Az EVO-ban egyébként egy 6.2 literes V12-es 848 lóerős motor van, a kiadás különlegessége, hogy ebben tényleg minden menetbiztonsági segédlet kikapcsolható, így aztán csak a sofőrön múlik minden. (A teljes videóban 6:30-tól kezdődik a baj.)
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
Az Ügyvédkör elnökét és egy volt belügyminisztert kérdeztünk.
Ma egy éve szűnt meg a kötelező akciózás, a kormány azonban nem tudta elengedni.
Visszaállt a háború kitörése előtti vámrendszer az EU és Ukrajna között.
Még mindig téma a szombati budapesti Pride a világsajtóban.
A szakértő szerint Európa vezetői végre ráébredtek a geopolitikai veszélyekre.