szerző:
hvg.hu

Megérkezett az amerikai gyártó népszerű sportkocsijának 2019-es modellévű kiadása, mutatjuk.

A Chevrolet 1966-ban mutatta be az első Camarót, mely egy 3,8-6,5 literes motorokkal szerelt igazi "muscle car". Az azóta eltelt évtizedekben több generáció is érkezett a típusból, melynek aktuális kiadása 2015-ben látott napvilágot. Most pedig megérkezett a hatodik generációs Camaro ráncfelvarrt, 2019-es modellévű kiadása. Íme:

©

Mivel a külcsín egyáltalán nem fáradt meg az elmúlt néhány évben, a dizájnerek csak néhány apróbb változtatást hajtottak végre rajta. A komolyabb újdonságok belül keresendők. Ilyen például a sokkal kezelhetőbbé tett új infotainment rendszer, mely alapáron 7 colon, felár ellenében pedig 8 colon tárja elénk a különböző információkat.

©

Most először ráfutásos balesetre figyelmeztető rendszert is kapott a Camaro, ezenkívül pedig olyan tolatókamera is rendelhető hozzá, melynek képe a visszapillantó tükörben jelenik meg. A motorháztető alatt négy-, hat- és nyolchengeres benzines erőforrások találhatók.

©

Újdonság, hogy az 1LE teljesítménycsomag immár a 2 literes turbós négyhengeres motorhoz is elérhető, mely ily módon 275 lóerőt és 400 Nm-t szabadít rá a hátsó kerekekre. Ez a tuningolt belépőszintű modell kizárólag hatsebességes manuálváltóval érhető el.

©

A 455 lóerős és 617 Nm nyomatékú, 6,2 literes V8-as motorral szerelt Camaro SS opcionálisan egy, a korábbi 8 fokozatú egységet váltó új, 10 sebességes automataváltóval is rendelhető. Ezt az egységet a Chevy a Forddal közösen fejlesztette ki, és mi nemrégiben már ki is tudtuk próbálni a vadonatúj Ford Mustangban. A csúcsot a Camaro ZL1 jelenti, melynek feltöltött 6,2 literes V8-as erőforrása 650 lóerős és 880 Nm nyomatékú.

©

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

Érdekesnek találta cikkünket?
Legyen HVG pártoló tag!

A HVG Pártoló Tagság programja az első olyan kezdeményezés, aminek keretében az olvasóink közelebb kerülhetnek szerkesztőségünkhöz és támogatásukkal segíthetik, hogy újságírói munkánkat továbbra is az eddig megszokott magas színvonalon végezhessük. Tagjainknak heti exkluzív hírlevelet küldünk, rendezvényeket kínálunk, a könyveinkre és egyéb termékeinkre pedig komoly kedvezményt adunk. Támogatóként már heti egy kávé árával is hozzájárulhat a minőségi újságíráshoz! „Amikor annyira eluralkodik a mindennapi életünkön a virtualitás, üdítő igazi emberi kapcsolatokat építeni.”
K. Erna – Pártoló tag


„Régóta olvasom a HVG-t és cikkei között mindennap találok érdekfeszítőt!”
H. Szabolcs - Támogató
Csatlakozzon programunkhoz, támogassa munkánkat egyszeri hozzájárulással vagy fizessen elő a hetilapra!
A HVG Pártoló Tagság programja az első olyan kezdeményezés, aminek keretében az olvasóink közelebb kerülhetnek szerkesztőségünkhöz, és támogatásukkal segíthetik, hogy újságírói munkánkat továbbra is az eddig megszokott magas színvonalon végezhessük. Támogatóként már heti egy kávé árával is hozzájárulhat a minőségi újságíráshoz! Csatlakozzon programunkhoz, támogassa munkánkat egyszeri hozzájárulással vagy fizessen elő a hetilapra!
Halálos motorbaleset volt a XVIII. kerületben

Halálos motorbaleset volt a XVIII. kerületben

Ki lesz az új Morricone?

Ki lesz az új Morricone?

Van, ahol már szinte kötelező a holland ajtónyitás. Tudja mi az?

Van, ahol már szinte kötelező a holland ajtónyitás. Tudja mi az?

Márki-Zay mellett kampányolt a beteghordó, kirúgták a hódmezővásárhelyi kórházból

Márki-Zay mellett kampányolt a beteghordó, kirúgták a hódmezővásárhelyi kórházból

Rákkeltő anyagok a Dunában: a Nemzeti Közműveknek kellene lépnie

Rákkeltő anyagok a Dunában: a Nemzeti Közműveknek kellene lépnie

Ha nincs verseny, az a tudomány halála – Pálinkás József oktatásról, fejlődésről, MTA-ról

Ha nincs verseny, az a tudomány halála – Pálinkás József oktatásról, fejlődésről, MTA-ról