Hatalmas üzletet nyer és hatalmas kockázatot vállal a 4iG a magyar hadiipari privatizációval
Mi volt a baj az állami tulajdonú hadiiparral és mit tud vele kezdeni az 4iG? És hol mond ellen Orbánnak Nagy Márton minisztériuma?
Billy Mongerről már mi is többször írtunk, mert elképesztő példája, hogy nem szabad feladni.
A most is csak 19 éves fiú horrorbalesete egy éve történt a Donnington Parkban, amikor a brit Formula 4-es kategórában versenyző srác hatalmas sebességgel hajtott bele az előtte (majdnem) álló versenytársa autójába. Az ütközés olyan erős volt, hogy a kocsi szinte felnyársalta Pasma gépét. A mentés, több mint egy órán át tartott, az orvosok mindent megtettek a két fiatalért, de kiderült: Monger olyan súlyos sérüléseket szenvedett, hogy mindkét alsó lábszárát amputálni kellett.
A balesetet követően szinte azonnal kampányba fogtak a leghíresebb pilóták, mint Lewis Hamilton, Jenson Button, Max Verstappen, Daniel Ricciardo, Jolyon Palmer, Nico Hulkenberg és 24 óra alatt közel 500 ezer font jött össze a srác megsegítésére.
Miután jobban lett, nem akarta feladni a versenyzés, hanem kapott egy átalakított autót, amelynél a fékpedált a jobb lába csonkolt részével használja, míg a gázt a kormányra szerelt füllel húzza a bal kezénél.
Az a rettenetes baleset több mint egy éve, április 16-án történt és azóta Billy visszatért a pályákra. Először a Volkswagen-kupában tesztelt, majd idén már a brit Formula 3-as bajnokságban szerepelt a Carlin csapat színeiben és 7. helyen állt a bajnokságban. Volt pódiumon Spa-Francorchapsban és most a hét végén megszerezte az első rajthelyet ott, ahol alig több mint egy éve a tragédiája történt.
Wow, what can I say feels awesome to be back here and to stick it on POLE aswell, I can’t really believe it! Looking forward to the race now, just gunna send it ������������ #BillyWhizz pic.twitter.com/meZPrPq5Bw
— billywhizz (@BillyMonger) 2018. szeptember 22.
Mi volt a baj az állami tulajdonú hadiiparral és mit tud vele kezdeni az 4iG? És hol mond ellen Orbánnak Nagy Márton minisztériuma?
Ezúttal üres volt a csomagtartó.
Nem a „luxizás” leleplezése hozza magával a felháborodást. A nagy változásokhoz vezető lendület hosszú idő alatt halmozódott fel.
Nagyon jól ment tavaly a budapesti városnéző buszok üzemeltetőinek.
Az okok most egyértelműek.
Rendkívül értékes lehet.
A kórtermek jelentős része nem hűtött Magyarországon, a betegek elviselhetetlen melegre panaszkodnak.
Ennek töredéke az a pénz, amelyhez privatizációs bevételként jutott.
Tizenkét ügyben vizsgálja felül a Kúria a saját korábbi határozatát.