Mindenki tudja, hogy manipulatív a Fidesz módszere, de akkor mire jó a Voks 2025?
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
Megérkezett a Cayenne kistestvérének legerősebb, legsportosabb kivitele, melybe egy 2,9 literes biturbó motor került.
A Porsche 2014-ben leplezte le a nagyméretű SUV-ok piacán versenyző Cayenne kisebb testvérmodelljét, a Macant. A vállalat lipcsei gyárában azóta már több százezer ilyen sportos divatterepjáró készült, nemrégiben pedig a Porsche elérkezettnek látta az időt a szokásos félidei ráncfelvarrásnak.
A faceliftes Macan eddig 245 lóerős 2 literes 4 hengeres, illetve 354 lóerős 3 literes V6-os egységgel volt elérhető, most azonban megérkezett az új csúcsmodell, a Macan Turbo. Íme:
A 20 colos kerekekkel szerelt újdonság motorházteteje alatt egy 2,9 literes biturbó 6 hengeres motor található, ami nem kevesebb, mint 440 lóerőt, illetve 550 Nm-t ad le. Összehasonlításképp, az elődben lévő 3,6 literes erőforrás "csak" 400 lóerős volt.
A hétfokozatú duplakuplungos PDK-váltóval szerelt, összkerékhajtású csúcs-Macan 4,3 másodperc alatt lő ki álló helyzetből 100-as tempóra, a végsebessége 270 km/h.
A korábbiaknál nagyobb teljesítményű fékrendszerrel szerelt új Porsche Macan Turbo alapára 91 922 euró, vagyis átszámítva mintegy 29 millió forint, a modell testközelből elsőként a szeptemberi Frankfurti Autószalonon lesz megtekinthető.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
Az Ügyvédkör elnökét és egy volt belügyminisztert kérdeztünk.
Ma egy éve szűnt meg a kötelező akciózás, a kormány azonban nem tudta elengedni.
Visszaállt a háború kitörése előtti vámrendszer az EU és Ukrajna között.
Még mindig téma a szombati budapesti Pride a világsajtóban.
A szakértő szerint Európa vezetői végre ráébredtek a geopolitikai veszélyekre.