A Pride volt az Orbán-rendszer temetési menete
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
Az ikonikus sportkocsit a 90-es évek elején egy akkori F1-versenyző, későbbi Le Mans-bajnok vásárolta a gyártótól.
A Ferrari 1987-ben dobta piacra az akkori kor egyik leggyorsabb közúti sportkocsiját, az 1992-ig mindössze 1 311 példányban gyártott F40-et.
A középmotoros olasz csoda 2,9 literes duplaturbós V8-as erőforrása egy ötsebességes kéziváltón keresztül nem kevesebb, mint 478 lóerős teljesítményt szabadít rá a hátsó kerekekre. Az 1350 kilogrammos járgány 4,8 másodperc alatt gyorsít 0-ról 100-ra, a végsebessége pedig 313 km/h.
És most ebből az olasz legendából felbukkant egy eladósorba került, remek állapotnak örvendő példány. Íme:
A fotókon látható vörös sportkocsit 1991. július 3-án Monacóban adták át első tulajdonosának, aki nem volt más, mint a 119 F1-versenyen indult és 1999-ben Le Mans-i győzelmet szerzett Pierluigi Martini.
A mindössze 30 ezer kilométeres futásteljesítményű F40-esért most 1,1 millió eurót, vagyis átszámítva közel 380 millió forintot kér jelenlegi brit tulajdonosa.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
A tömeg emberekből áll – őket mutatjuk meg külön-külön és együtt a HVG fotósainak szemével.
A Tisza Párt és a fővárosi csőd sem maradt ki.
Hatalmas. Ez minden idők legnagyobb Pride felvonulása. Ha nem hiszi, nézze meg a videókat.
Beszédek a 30. Budapest Pride-on.
A Tisza elnöke szerint látszatpolitizálás folyik trükkök százaival és hazugságokkal.
Freddie Mercury kezében sem állt ilyen hetykén a vasaló.
Szerinte a kérdés csak az, ki akarja-e tenni annak a gyerekeit, amit az elmúlt tíz évben ő is átélt.
„Jó hazafi harcoshoz” méltón tette közzé, hogy 100 százalékos magyar érettségit tett.
Közéjük Charles Leclerc fért be.