szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

Az ingolstadti gyártó a koronavírus-járvány megelőzéséért publikálta valaha készült legegyszerűbb videóanyagát.

A hosszú évtizedek óta a Volkswagen konszernhez tartozó Audi világszerte jól ismert márkajelzését négy egymásba fűződő karika adja, ami az Audi, a DKW, a Horch és a Wanderer cégek egyesülésével 1932-ben létrejött Auto Union márkáig vezethető vissza.

És ez a négy karika a koronavírus járvány terjedése miatt most rövid időre különvált egymástól – az Audi így jelzi számunkra, hogy mi most a legfontosabb teendőnk.

"Az aktuális helyzetben egyszerre szükséges, hogy tartsuk a kellő távolságot, ugyanakkor össze is kell fognunk. Mindenkit arra biztatunk, hogy figyeljen a saját és a környezetében élők egészségére!" - szól hozzánk az ingolstadti márka, melynek 13 ezer embert foglalkoztató győri gyára nemrégiben leállt, csakúgy, mint a német, belga és mexikói üzemei is.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!