szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

Talán nem járunk messze az igazságtól, ha azt állítjuk, hogy a kifutó modell frontrésze kevésbé megosztó.

A BMW 2014-ben dobta piacra az M4 sportkupé kifutó változatát (F82), melynek most megérkezett az elsőtől az utolsó csavarig teljesen új utódja (G82).

A 431–500 lóerős változatokban készített régi M4 eleje így mutat:

©

És ilyen a 480–510 lóerős motorokkal szerelt új M4 frontrésze:

©

Az új M4-es mintegy 12 centiméterrel hosszabb és 4,5 centiméterrel nagyobb tengelytávolságú, mint a 203 kilogrammal könnyebb elődje.

Régi.
©
Új.
©

A szélesség, illetve a magasság 1,7, illetve 0,5 centiméterrel nőtt az elődhöz képest. Az új 4-es kupénál egyébként 2,4 centiméterrel hosszabb és 4 centiméterrel szélesebb az M4-es.

Régi.
©

 

Új.
©

Melyik tetszik jobban?

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!
Összeszámoltuk, mennyi pénzt emészt fel a közmédia, jövőre már ezermilliárd fölött a számla

Összeszámoltuk, mennyi pénzt emészt fel a közmédia, jövőre már ezermilliárd fölött a számla

Így látták a jövőt az 50-es években: új gazdára vár 3 futurisztikus Bertone autó

Így látták a jövőt az 50-es években: új gazdára vár 3 futurisztikus Bertone autó

Tóta W.: Fiúk a bitcoinbányában

Tóta W.: Fiúk a bitcoinbányában