Irán visszalőtt: Az amerikaiak katari bázisát érte rakétatámadás
Teherán kommunikációjából az olvasható ki, hogy szeretnék az ellenségeskedést ennyiben hagyni.
Egy kicsit még várni kell.
Buzinkay György, a Momentum elnökségi tagja kikérte a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt.-től (NFZ) az M100 gyorsforgalmi út építésével kapcsolatos hatástanulmányokat. Eszerint az M0 nyugati szakasza 2034-re lesz kész.
A hatástanulmány második részében viszont már az szerepel, hogy
a megbízó tájékoztatása szerint az alábbi útfejlesztésekkel számolhatunk a vizsgálati térségben: M10 gyorsforgalmi út (nagytávon, 2052. évtől)”.
Mint az ellenzéki politikus írja, az M100-as, Bicskét Esztergommal összekötő szakasz építése az ígéretek szerint jövő év elején megkezdődik, ha pedig átadják, az “jelentős plusz forgalomterheléssel fog járni a már ma is élhetetlen állapotban lévő 10-es úton, ezért az M100 kizárólag úgy épülhetne meg, hogy nagyjából egy időben adják át az M10 gyorsforgalmi úttal” és “a 2025-ben átadni tervezett M0 északi szektorral”.
Buzinkay ezt úgy értékelte, hogy
én most 31 éves vagyok, 2052 pedig pont 31 év múlva lesz. Várhatóan hasonlóan fogok kinézni, mint ahogy a képen a FaceApp megcsinált. Ha marad ez a kormány, akkor talán átadják 2052-ben az M10-es gyorsforgalmi utat. Nehéz komolyan venni ezt a tervet”.
Teherán kommunikációjából az olvasható ki, hogy szeretnék az ellenségeskedést ennyiben hagyni.
Bár a támadás meglepte a világot, voltak jól látható előjelei annak, hogy mire készül az Egyesült Államok.
Az elnökkel egyszer az irodájában, egyszer pedig Lengyelországban próbáltak végezni.
Új idegenrendészeti eljárás indul.
Orbán korábban azt mondta, ez tüdőn lőné a gazdaságot.
Karácsony Gergely ismét felhívta a figyelmet arra: önkormányzati rendezvényről van szó.
Július elején újabb hullámra lehet számítani.
A Cargolux három Boeing 747-ese közvetlenül az iráni légtér előtt tűnt el a nyomkövető rendszerekből, és azóta sem tudni, hol vannak.