szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az újdonság csúcsnyomatéka bőven meghaladja az 1000 Nm-t.

A BMW a közelmúltban támasztotta fel a legendás 8-as sorozatot, mely vadonatúj szériából mi nemrégiben a kupét, a kabriót és a négyajtós kupét is alaposan leteszteltük. A non-plus-ultra kivitel nem más, mint az M8, illetve az M8 Competition, melyek motorházteteje alatt egy 4,4 literes biturbó V8-as erőforrás található, a maga 600-625 lóerős teljesítményével, illetve 750 Nm-es nyomatékával.

A CarBahn azonban azokra is gondol, akik esetleg még az M8 produkciójával is elégedetlenek.

CarBahn
CarBahn

Az M8 GTC nevet kapott újdonság az M8 Competition Coupéra épül, a motorja pedig kereken 1000 lóerőt, illetve 1 077 Nm-t szabadít rá a kerekekre, már amennyiben 100-as oktánszámú versenybenzint kap. A tuningcsomag ára 43 000 dollár (12,7 millió forint).

Az újdonság gyorsulási adatait egyelőre nem hozták nyilvánosságra, mindenesetre logikusnak tűnik, hogy a kocsi a gyári 3,2 másodpercnél kevesebb időt alatt tudja le a 0-100-as sprintet.

CarBahn
CarBahn

Az M8 GTS kivitel 940 lóerős produkciót ad elő 23 700 dollár (7 millió forint) ellenében, a 13 700 dollárba (4,1 millió forint) kerülő tuningot kapott M8 GT alapmodell pedig "csupán" 824 lóerőre képes. A BMW M8 magyarországi alapára 55,9 millió forint.

CarBahn

 

CarBahn
CarBahn

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!