Magyarországra érkezett a Maserati első hibrid divatterepjárója, beleültünk

A 330 lóerős Levante hivatalos hazai bemutatóját Budapesten tartották meg – ott voltunk.

Magyarországra érkezett a Maserati első hibrid divatterepjárója, beleültünk

A Maserati a koronavírus helyzet miatt idén áprilisban csak online tudta megtartani első hibrid SUV-jának, a Levante Hybridnek a nemzetközi bemutatóját, tegnap viszont már kézzel fogható formában érkezett meg az újdonság Budapestre.

László Ferenc

A 2 literes 4 hengeres turbós benzinmotorra épülő Levante Hybrid 330 lóerős teljesítménye, illetve 450 Nm nyomatéka 6 másodperces 0-100-as szintidőhöz, illetve 240 km/h végsebességhez elegendő.

László Ferenc

 

László Ferenc
Az általunk korábban már részletesen bemutatott új Maserati szabadidő-autó magyarországi alapára 32,6 millió forint, mely összeg ellenében egy GT felszereltségű autó vezethető haza. Az Executive változat indulóára 35,5 millió forint.
László Ferenc
László Ferenc

Összehasonlításképp, a 350 lóerős 6 hengeres motorral szerelt Levante 40 millió forintba kerül, a 430 lovas kivitelért 45,2 millió forintot kérnek el, az 580 lóerős 8 hengeres erőforással felvértezett Trofeo csúcsmodell árcéduláján pedig 62,9 millió forintos összeg olvasható.

László Ferenc
László Ferenc
Maserati
Maserati

Az 5 méter hosszú Levante hamarosan egy kisebb testvérmodellt fog kapni, melynek egyik álcázófóliás prototípusát nemrégiben Kőbányán kapták lencsevégre.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast legújabb adásában, ahol arról is beszélget Szilágyi Áronnal és Kenyeres Andrással, hogy milyen gondolatok futnak át az agyán egy esés után, mekkora nyomást jelentett számára a 2021-es berobbanása, és milyen hatással vannak rá a kommentek.