szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Hat éves, mégis bejáratósan új ez a kihegyezett motorral szerelt BMW M4 GTS.

A BMW 2014-ban dobta piacra az F82-es kódjelű M4-et, mely 2020-ig gyártott sportkupé alapmodelljét egy 431 lóerős teljesítményű, illetve 550 Nm nyomatékú 3 literes soros 6 hengeres biturbó benzinmotor mozgatja.

A 2016-ban debütált Competition kivitelben változatlan nyomaték mellett már 450 lóerőt tud ez a motor, a 2017-ben kijött CS-ben pedig 460 lóerős, illetve 600 Nm-es produkciót ad elő.

A széria csúcsát az a 2015-ös keltezésű GTS verzió jelenti, melynek mindössze 700 legyártott példányából most feltűnt a színen egy éppen új gazdára váró budapesti példány.

Sport Car Centrum

A mellékelt fotókon látható kocsi 2016-ban látta meg a napvilágot, és azóta mindössze 11, azaz tizenegy kilométert hagyott maga mögött.

Sport Car Centrum
Sport Car Centrum

A 80 millió forintos áron kínált bukócsöves portéka vízbefecskendezős motorja kereken 500 lóerős csúcsteljesítményre képes, ami mellé 600 Nm nyomaték társul.

Sport Car Centrum
Sport Car Centrum

Az egykor 142 600 eurós (57 millió forint) áron kínált, hétfokozatú DKG váltós M4 GTS világújdonságként OLED technikájú hátsó lámpákat kapott, a karbon és a titán széles körben történő használata révén a lehető legalacsonyabb a tömege, és alapáron karbonkerámia féket vonultat fel.

Sport Car Centrum

Az alap M4-nél mintegy 150 kilogrammal könnyebb, alig több mint 1,5 tonnás különlegesség 3,8 másodperc alatt tudja le a 0-100-as sprintet, és a gyorsulásának csak 305 km/h-nál szakad vége.

Sport Car Centrum

Az aktuális M4-es nemrég debütált kőkemény sportverziója, az erősen limitált szériás M4 CSL elsősorban 550 lóerős teljesítményéről, 3,7 másodperces 0-100-as szintidejéről, illetve 307 km/h-s végsebességéről ismerszik meg.

BMW M4 CSL
BMW

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!