A Magyar Rádió rejtegeti, az OSA Archívum ingyen közzétette: 41 évnyi műsor lenyomata
A több mint félmillió gépelt oldalnyi szöveg az Arcanum sajtóadatbázisában is megjelent.
A külső formaterv hangulatosan régimódi, de az egykoron vizionált technológiák abszolút jövőbe, pontosabban most már inkább a jelenbe mutatóak.
A mellékelt fotókon látható lépcsőshátú kompakt személyautó első blikkre egy teljesen hétköznapi 80-as évekbeli Nissannak tűnhet, de még másodikra is. Nem is nagyon tévednénk, ha a járgány belseje nem lenne telepakolva jövőbemutató technológiákkal.
A Nissan NRV II nem más, mint egy 1983-ban készült japán koncepcióautó, mely azt hivatott előrevetíteni, hogy milyen új fejlesztések kerülhetnek majd a jövőben érkező kocsikba.
Ilyen például a digitális műszeregység, az érintésérzékeny középső CRT panel, a fáradtságfigyelő, a hangvezérlés, az esőérzékelős ablaktörlő, vagy például az adaptív tempomat, hogy csak a legfontosabbakat említsük.
Az üveg helyett műanyagból készített ablakokat kapott, automata fényszórós NRV II infotainment rendszere navigációval is fel van vértezve, ami akkoriban, a GPS előtti időkben több mint egy évtizeddel megelőzte a korát.
Az igazsághoz hozzátartozik, hogy a koncepcióautó szupermodern technikai megoldásai javarészt nem működtek, egyszerűen csak előrejelezték, hogy a Nissan hogyan képzeli el a jövőt.
A motorháztető alatt egy 1,3 literes turbós 4 hengeres motor található, mely metanollal tankolva 120 lóerős teljesítményt szabadít rá az első kerekekre.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
A több mint félmillió gépelt oldalnyi szöveg az Arcanum sajtóadatbázisában is megjelent.
Azt nem tudtuk meg, hogy ki, hol és mikor jelenti be az eredményt.
Hideg ételre lehet majd költeni az utalványt, pénzre nem váltható át.
A BKV belső vizsgálatot indított.
Hat kültéri medencét és az Ellipsumot is megnyitják a szezonra.
A létesítmény egyelőre arra vár, hogy újra kinyithassanak.