Amikor 635 lóerő az arany középút

Ez az új BMW M4 még a méregdrága 3.0 CSL-nél is erősebb, de azért létezik nála is potensebb kivitel.

  • hvg.hu hvg.hu
Amikor 635 lóerő az arany középút

Az általunk is alaposan meghajtott BMW M4 alapmodellje 480 lóerős teljesítményű, a Competition kivitel 510 lovas produkciót ad elő, az 1000 példányban gyártandó és nemrégiben részletesen bemutatott CSL 550 lóerőt szabadít rá az aszfaltra, a non-plus-ultra kategóriás 50 darabos szériájú és 300 millió forintos 3.0 CSL pedig 560 lóerőt tud.

Akinek ez kevés, annak valamelyik tuningcéghez, így például a Manharthoz kell fordulnia. A német manufaktúra a közelmúltban dobta piacra M4-es csúcsmodelljét, a CSL-re épülő 702 lóerős és 880 Nm nyomatékú Manhart MH4 GTR II-t, melynek most megérkezett a szelídebb testvérmodellje.

MH4 GTR II
Manhart

 

MH4 600
Manhart
Az MH4 600 3 literes biturbó 6 hengeres motorja 510 helyett 635 lóerőt ad le, a nyomatéka pedig 650-ről 780 Nm-re nőtt.
Manhart
Manhart

Az álló helyzetből 200 km/h-ra 10,5 másodperc alatt felgyorsuló újdonság futóművét 30, illetve 10 milliméterrel ültették le, ezenkívül pedig a 20-21 colos egyedi felnik és a 100 milliméteres kipufogóvégek mellett sem mehetünk el szó nélkül.

Manhart
Manhart
Manhart

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast legújabb adásában, ahol arról is beszélget Szilágyi Áronnal és Kenyeres Andrással, hogy milyen gondolatok futnak át az agyán egy esés után, mekkora nyomást jelentett számára a 2021-es berobbanása, és milyen hatással vannak rá a kommentek.