szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A dobozformájú terepjáró bőven 4 másodperc alatt katapultál 0-ról 100 km/h-ra.

Az aktuálisan legdurvább gyári Mercedes G-osztály, az általunk is alaposan meghajtott AMG G63 motorházteteje alatt egy 4 literes lökettérfogatú V8-as biturbó benzinmotor található, mely nem kevesebb mint 585 lóerős teljesítményt ad le. Ezenkívül a 850 Nm-es nyomatékcsúcs mellett sem mehetünk el szó nélkül, ami ráadásul már 2500-as fordulatszámtól a sofőr rendelkezésére áll.

A 2,4 tonnás német gigász alig 4,5 másodperc alatt képes álló helyzetből 100-as tempóra gyorsítani, a végsebességét pedig 220 km/h-ra korlátozza az elektronika. Akinek ez esetleg kevés, az az AMG Drivers Package megrendelését követően akár 240-nel is repeszthet a G-osztállyal.

Akinek pedig esetleg ez a teljesítmény is kevés, az választhatja a Brabus legújabb tuning G-osztályát, íme:

Brabus
Brabus

Az egyedi fényezésű Brabus 900 Deep Blue motorja 315 extra lóerőt és 400 Nm extra nyomatékot kapott, így a 4,4 literesre felfúrt V8-as biturbó erőforrás immár kereken 900 lóerős, a csúcsnyomatéka pedig eléri az 1 250 Nm-t.

Brabus
Brabus

Ennek köszönhetően a 0-100-as sprint szintideje 0,8 másodperccel csökkent, vagyis már csak 3,7 másodperc, a végsebesség pedig a gumik miatt 280 km/h-ra van korlátozva.

Brabus
Brabus

A 24 colos kerekeken gördülő, 45 milliméterrel leültetett Brabus 900 Deep Blue alapára átszámítva mintegy 220 millió forint. Viszonyításképp, az AMG G63 már 79,2 millió forint kifizetését követően hazavezethető.

Brabus

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!