Fél méterrel a föld felett: bemutatkozott a brutális Brabus XL800
Elég ijesztő, hogy egy ilyen monstrum 210-zel is száguldhat.
Elég ijesztő, hogy egy ilyen monstrum 210-zel is száguldhat.
V8 helyett ugyan be kell érnünk 6 hengerrel, de az E-osztály puttonyos csúcsmodelljének Brabus verziója erőhiányban egyáltalán nem szenved.
A 2,4 tonnás Smart #5 Brabus körülbelül akkora, mint egy Mercedes GLC és bőven kevesebb, mint 4 másodperc alatt tudja le a 0-100-as gyorsulást.
A 400 lóerőnél erősebb Brabus E6.0 három étvized múltán is komoly tekintélyt parancsol.
A tetőtől talpig szürke luxusszedán hátára biggyesztett 1000-es szám konkrétan a teljesítményre utal.
Nagyjából 300 millió forintért.
Több mint félmilliárd forintba kerül.
A tuning “shooting brake” igen látványos megjelenésű, akárcsak a közel egymillió eurós ára.
Az elektromos hajtáshoz viszont most sem nyúltak, elég a 428 lóerő.
A győztes kiléte nem lehet kérdés, de mégis érdekes az összecsapás, főleg a két monstrum egymás elleni csatája miatt.
Mutatjuk a megoldást arra az esetre, ha egy kicsit izgalmasabb formában vezetnénk haza egy új Mercedes E-Klasse kombit.
Itt a megoldás azok számára, akik a Mercedes-AMG S 63 E Performance-t esetleg egy picit unalmasnak találják.
A 150 millió forintos ár miatt vélhetően ritkán jön majd szembe az utakon ilyen Range.
A 6 literes benzinmotorban a jelek szerint sikerült még találni közel 240 eddig szunnyadó lóerőt.
A Mercedes G-osztályra épülő pickup csúcsnyomatéka bőven több, mint 1000 Nm.
Egy 800 lóerős autó mellé jár egy hasonló teljesítményű motorcsónak és még adnak egy karórát is.
A Mercedes-AMG GT 63 S E Performance-ból ennél többet valószínűleg már nem nagyon lehet kifacsarni.
A német tuningcég ezúttal kivételen nem a teljesítményt, hanem a hatótávot növelte meg.
Ilyen az, amikor egy kihegyezett biturbó V8-as benzinmotor úgy játszik egy gigantikus divatterepjáróval, mint cica a gombolyaggal.
A dobozformájú terepjáró bőven 4 másodperc alatt katapultál 0-ról 100 km/h-ra.