A BYD hamarosan vízre bocsátja ötödik autószállító teherhajóját, a Changsha-t, amellyel tovább bővíti egyre nagyobb tengeri flottáját. Az új hajó 9200 jármű szállítására képes, és a vállalat hunani üzeméről kapta a nevét. A BYD ezzel a lépéssel folytatja azt a stratégiáját, amelynek célja, hogy 2026-ra nyolc saját Ro-Ro(rollin-rollout) hajót tudjon hadrendbe állítani.
A 219 méter hosszú, kettős üzemanyaggal működő teherhajó – csakúgy, mint a korábbi, Shenzhen nevű társa – földgázzal és nehézolajjal is képes működni. Emellett energiatakarékos rendszerekkel és BYD-akkumulátorokkal is fel van szerelve, így nemcsak hatékonyabb, de környezetbarátabb is.
A BYD tavaly több mint 417 ezer járművet exportált, ami közel 72 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest – nem csoda, hogy egyre több hajóra van szükségük.