Maradt az őszinte biturbó V6 a legújabb Maseratiban

Az olasz gyártó bemutatta az MC20 továbbfejlesztett változatát, a továbbra is hibrid hókuszpókusz nélküli MCPurát.

  • HVG HVG
Maradt az őszinte biturbó V6 a legújabb Maseratiban

A Maserati MC20 típusjelzésű szupersportkocsija idén ünnepli ötödik születésnapját, és az olasz gyártó elérkezettnek látta az időt a ráncfelvarrt verzió leleplezésére.

Íme a Maserati MCPura:

Maserati MCPura
Maserati
Maserati MCPura
Maserati

Az MC20-hoz képest a szélcsatornában több ezer órán át optimalizált aerodinamikai szett jelenti a legfontosabb változást, de a légellenállási együtthatót és a leszorítóerőt egyelőre nem hozták nyilvánosságra.

Az Ai Aqua Rainbow és Devil Orange fantázianevű új fényezésekkel rendelhető sportkocsi átvariált hűtőráccsal, modernizált lökhárítókkal és megnövelt méretű hátsó légterelővel bír.

Maserati MCPura
Maserati
Maserati MCPura
Maserati

Az utastérben a korábbinaknál több az Alcantara bevonat, az új kormányt pedig a GT2 versenyautó kormánya ihlette.

A kupé és nyitható tetetejű változatokban készülő MCPura hajtáslánca maradt a régi: a 3 literes biturbó V6-os benzinmotor 630 lóerőt ad le 7500-as fordulatszámon, a 720 Nm-es csúcsnyomaték pedig 3000-től hívható le.

Maserati MCPura
Maserati
Maserati MCPura
Maserati

A nyolcfokozatú duplakuplungos automata váltós újdonság 2,9 másodperc alatt pattan fel 0-ról 100-ra, és a gyorsulásának csak 325 km/h-nál szakad vége.

Az árak egyelőre ismeretlenek – a kifutó típus kupé változata 107 millió forinton nyit Magyarországon, a roadster pedig alaphangon 122 millió forintot kóstál.

Maserati MCPura
Maserati
Maserati MCPura
Maserati
Maserati MCPura
Maserati