Megmenti az Emirates az Airbus óriásgépét
Egyelőre nem állnak le a gyártással.
Leállítják az Airbus A380-as gyártását, ha a légitársaság nem rendel többet.
A vezérkari főnök szerint kedvező ár-érték arányban sikerült beszerezni a gépeket.
Csehországban kapták le a gépet.
Különleges bravúrt hajtott végre egy német pilóta: megjelenítette a világ legnagyobb karácsonyfáját.
A levegőben, 11 ezer méteres magasságban esett szét az Air France 66-os járatának egyik hajtóműve. Az esetről most újabb beszámolók és felvételek jöttek. Kiderült például, hogy az Airbus A380-800-as gépnek olyan gyorsan kellett kényszerleszállást végrehajtania, hogy a repülőtér fel sem tudott rendesen készülni rá.
Mi történt az ominózus részlegben? Ezt firtatta korábban a londoni Guardian, amire Európa legnagyobb közös repülőgépgyártója komoly belső vizsgálatot ígért.
A Dassault Systèmes, a legnagyobb tisztán francia repülőgépgyártó és elsősorban hadiipari óriáscég informatikai leányvállalata megkötötte történelme eddigi legjövedelmezőbb szerződését. Méghozzá a tengerentúli konkurenssel. Mégsem köpködik, mégsem hazaárulózzák.
Erről nyilatkozott Tom Enders, az Airbus főnöke, aki nem is titkolta az elégedettségét. Minden oka megvan rá, hiszen Kína potenciálisan a világ legnagyobb piaca, és az utóbbi időben az Airbus itt lemaradt az amerikai vetélytárs, a Boeing mögött.
A Super Jumbo néven is emlegetett Airbus A380 már most a világ legnagyobb utasszállító repülője. Most bemutatták a még nagyobb verzióját.
Lecseréli túlméretes szállítmányokra létrehozott, összesen öt gépből álló flottáját az Airbus. A delfinre hasonlító Beluga után jön a BelugaXL, ami még nagyobb lesz. És mosolyogni fog.
Jelenleg a világ legnagyobb utasszállító gépe az Airbus által gyártott A-380-as. De a tíz éve fogalomban lévő modell nem váltja be a hozzá fűzött reményeket.