Eltűnik a legkisebb Audi
Az A1-esnek nem lesz folytatása a jelenlegi generáció kifutása után.
Az A1-esnek nem lesz folytatása a jelenlegi generáció kifutása után.
Az Audi bemutatta az A1 Citycarvert egy szupermini-kategóriás szabadidőautót.
A 4 méternél alig hosszabb VW T-Cross meglepően praktikus, és olyannyira nem terepre szánják, hogy nem is készül összkerékhajtással. Megnéztük, hogy mit tud a gyakorlatban a T-Roc kistestvére.
A német prémium márka újdonsága Spanyolországban, a Seatnál készül.
Egy kicsit még várnunk kell rá, de már javában készül a frissen bejelentett A1 kőkemény sportverziója.
A négykarikás német gyártó leleplezte legkisebb modelljének új generációs kiadását.
A második generáció az Audi A1-esből hamarosan bemutatkozik, annyi már most kiderült, hol. És van még egy figyelemre méltó részlete az üzenetnek.
A villanymotoros autók nagy hátránya, hogy hatósugaruk viszonylag csekély: az akkumulátorok egyszeri feltöltésével többnyire 200 kilométernél kisebb távolságot tudnak megtenni. Ezen a gondon segítenek az úgynevezett range-extenderek, vagyis hatósugár-növelők. Ezek a belsőégésű motorok akkor lépnek működésbe, amikor az autó telepei kimerültek - így menet közben újra feltöltődnek a villanymotort meghajtó akkuk.
Íme, egy újabb bizonyíték, hogy a nagyság a kis dolgokban rejtőzik: az Audi A1 minden porcikájában a nagy Audik technikáját, tudását, komfortját hordozza. A négy méternél kisebb kisautón egyáltalán nem érződik, hogy valójában nem más, mint egy VW Polo szmokingba öltöztetve. The Next Big Audi - ez a szlogenje.