Többet költ a VW-konszern a világelsőségre, mint Szlovákia éves GDP-je
Irdatlanul nagy, 85,6 milliárd eurós beruházást irányoz elő a következő öt évben a Volkswagen-csoport (2013-ban a szlovák GDP 77,3 milliárd euró volt).
Irdatlanul nagy, 85,6 milliárd eurós beruházást irányoz elő a következő öt évben a Volkswagen-csoport (2013-ban a szlovák GDP 77,3 milliárd euró volt).
Elismerte a nemzetgazdasági tárca, hogy a korábban közölt 11,2 milliárd helyett valójában 40 milliárd forinttal támogatja az állam az Audi győri gyárberuházását – írja a Magyar Nemzet.
Az ingolstadti gyár Los Angelesben mutatta meg, melyek azok az összetevők, amelyek a közeljövő négykarikás autóit jellemzik majd.
A tanulmányautó a Los Angeles-i Autószalonon fog bemutatkozni két hét múlva.
Miközben a kormány hánykolódik a NAV-botrány hullámverésében, Orbán Viktor a győri Audinál volt, a TT Roadster sorozatgyártásának hivatalos gyárindítási ünnepségén, be is ült egy csodaautóba.
Magyarország ma már elképzelhetetlen az Audi nélkül, ahogy a járműkonszern is itteni tevékenysége nélkül – közölte Orbán Viktor miniszterelnök az Audi TT Roadster sorozatgyártásának hivatalos elindítása alkalmából tartott szerdai rendezvényen, Győrben.
A Volkswagen csoporthoz tartozó Audi autógyártó adózás utáni nettó nyeresége 1,11 milliárd euróra nőtt 2014 harmadik negyedévében a 2013-as harmadik negyedévi 0,95 milliárd euróról.
Belgium a finom csokoládé hazája, így a legkevésbé sem nevezhető meghökkentőnek, hogy az ottaniak szeretik kinyilvánítani ezzel kapcsolatos büszkeségüket. Például úgy, hogy csokiköntöst húznak egy bivalyerős sportkocsira, jelesül egy új Audi TT Coupéra.
A limitált szériás R8 Competition 5.2-es V10-es motorja 578 lóerőt présel ki magából.
Szoftverhiba miatt előfordulhat, hogy a négykarikások egyik legnépszerűbb modelljében, pontosabban, annak 2012 után gyártott tagjainál nem nyílnak a frontlégzsákok.
Két kerékkel a falon parkolni, ha szűk a hely, azért elég extrém.
Jól ismert, hogy mire autóvásárláskor az opciós lista labirintusán végigvergődünk, a kocsi ára közel megduplázódik. Néha tényleg ámulatba ejtő, hogy a gyártók milyen semmiségekért kérnek el súlyos pénzeket.
Mattias Ekström vezérletével kiütéses győzelmet aratott az Audi a Német Túraautó Bajnokság (DTM) vasárnapi, hockenheimi évadzáróján, ezzel eldőlt, hogy a BMW-s Marco Wittman egyéni titulusa után a legjobb gyártónak járó trófea a négykarikásokhoz vándorol. Hans-Werner Aufrecht, a széria vezére elégedett az idei évaddal, de nem egészen, így máris fontos változásokat jelentett be.
November elején kezdődik meg az Audi Hungaria Motor Kft. győri gyárában a TT Roadster modell gyártása - közölte a társaság hétfőn.
Ha valaki olyan szerencsés helyzetben van, hogy egy Q7-es Audival furikázhat, könnyen elragadtathatja magát. Száguldozni persze nem érdemes, kiváltképp akkor, ha egy nem belátható kanyar közeledik…
Megfizethetőnek ígért márkakupát indít 2015-ben az Audi, ráadásul az új szériában a Győrben gyártott TT pályára szánt változatával csatázhatnak majd a versenyzők. A versenysorozat a Német Túraautó Bajnokság (DTM) betétszámaként szerepel a következő évadtól.
Hétfő óta Sergio Marchionne irányítja a Ferrarit, a Luca di Montezemolo nevével fémjelzett korszak jeles személyiségeit pedig kezdik hírbe hozni új autóipari munkahelyeikkel. Van, aki a BMW-hez, és van, aki az Audihoz tart.
Az önmagát vezető négykarikás luxuslimuzin egy teljes kört fog megtenni a hockenheimi versenypályán.
Egyelőre még csak tanulmányautó formájában, de ha sikert arat, csak idő kérdése, hogy sorozatgyártásba kerüljön.