És mindeközben Orbán Viktort zsír verdában fotózzák
Miközben a kormány hánykolódik a NAV-botrány hullámverésében, Orbán Viktor a győri Audinál volt, a TT Roadster sorozatgyártásának hivatalos gyárindítási ünnepségén, be is ült egy csodaautóba.
Miközben a kormány hánykolódik a NAV-botrány hullámverésében, Orbán Viktor a győri Audinál volt, a TT Roadster sorozatgyártásának hivatalos gyárindítási ünnepségén, be is ült egy csodaautóba.
Szoftverhiba miatt előfordulhat, hogy a négykarikások egyik legnépszerűbb modelljében, pontosabban, annak 2012 után gyártott tagjainál nem nyílnak a frontlégzsákok.
Jól ismert, hogy mire autóvásárláskor az opciós lista labirintusán végigvergődünk, a kocsi ára közel megduplázódik. Néha tényleg ámulatba ejtő, hogy a gyártók milyen semmiségekért kérnek el súlyos pénzeket.
Mattias Ekström vezérletével kiütéses győzelmet aratott az Audi a Német Túraautó Bajnokság (DTM) vasárnapi, hockenheimi évadzáróján, ezzel eldőlt, hogy a BMW-s Marco Wittman egyéni titulusa után a legjobb gyártónak járó trófea a négykarikásokhoz vándorol. Hans-Werner Aufrecht, a széria vezére elégedett az idei évaddal, de nem egészen, így máris fontos változásokat jelentett be.
Megfizethetőnek ígért márkakupát indít 2015-ben az Audi, ráadásul az új szériában a Győrben gyártott TT pályára szánt változatával csatázhatnak majd a versenyzők. A versenysorozat a Német Túraautó Bajnokság (DTM) betétszámaként szerepel a következő évadtól.
Az önmagát vezető négykarikás luxuslimuzin egy teljes kört fog megtenni a hockenheimi versenypályán.
Éves szinten 200-300 millió eurós kiesést jelenthetne a magyarországi autó- és alkatrészgyártóknak, ha Moszkva tényleg az európai autók behozatalának korlátozásával válaszolna az uniós szankciókra – számolta ki a napi.hu.