Elképesztő, hogy mire képes a 760 lóerős Audi S8 – videó
A németek tuningolt luxusbálnája az alábbi videó alapján három másodperc alatt gyorsul nulláról százra, és még a 250 kilométer/órát is gond nélkül megfutja 15 szekundum alatt.
A németek tuningolt luxusbálnája az alábbi videó alapján három másodperc alatt gyorsul nulláról százra, és még a 250 kilométer/órát is gond nélkül megfutja 15 szekundum alatt.
A nyolcvanas évek elejét uraló B-csoportos raliautók egyik legnagyobb klasszikusa volt az Audi S1. A „szörnynek” is becézett jószágot még mindig egy svéd öregúr vezeti a leglátványosabban.
Különösebb hírverés nélkül minap nálunk is bemutatkozott az Audi konnektoros (plug-in) típusa, az A3 e-tron.
Könnyűsúlyú versenyzőként hírdeti a közúti rombolók közt az Audi, legnagyobb autójának második generációját.
Az új RS3 jól bevált öthengeres turbómotorja 367 lóerőt juttat az aszfaltra az összkerék-meghajtáson keresztül.
Bizony igazolódni látszik az alaptétel, miszerint egy széria faceliftje az igazán jó vétel. Mire megjön a frissítés tökéletesen összeérik a termék. A dizájn lehet, már nem olyan friss, de ha ügyesen nyúlnak hozzá, újabb lökést kap és a fejőstehén státuszból nem kerül át a marketinges prezentációk rettegett „döglött kutya” slide-jára. Na ez, az Audi A6-tal nem fordulhat elő.
Irdatlanul nagy, 85,6 milliárd eurós beruházást irányoz elő a következő öt évben a Volkswagen-csoport (2013-ban a szlovák GDP 77,3 milliárd euró volt).
Elismerte a nemzetgazdasági tárca, hogy a korábban közölt 11,2 milliárd helyett valójában 40 milliárd forinttal támogatja az állam az Audi győri gyárberuházását – írja a Magyar Nemzet.
A tanulmányautó a Los Angeles-i Autószalonon fog bemutatkozni két hét múlva.
Miközben a kormány hánykolódik a NAV-botrány hullámverésében, Orbán Viktor a győri Audinál volt, a TT Roadster sorozatgyártásának hivatalos gyárindítási ünnepségén, be is ült egy csodaautóba.
Magyarország ma már elképzelhetetlen az Audi nélkül, ahogy a járműkonszern is itteni tevékenysége nélkül – közölte Orbán Viktor miniszterelnök az Audi TT Roadster sorozatgyártásának hivatalos elindítása alkalmából tartott szerdai rendezvényen, Győrben.
A Volkswagen csoporthoz tartozó Audi autógyártó adózás utáni nettó nyeresége 1,11 milliárd euróra nőtt 2014 harmadik negyedévében a 2013-as harmadik negyedévi 0,95 milliárd euróról.
Belgium a finom csokoládé hazája, így a legkevésbé sem nevezhető meghökkentőnek, hogy az ottaniak szeretik kinyilvánítani ezzel kapcsolatos büszkeségüket. Például úgy, hogy csokiköntöst húznak egy bivalyerős sportkocsira, jelesül egy új Audi TT Coupéra.
A limitált szériás R8 Competition 5.2-es V10-es motorja 578 lóerőt présel ki magából.
Szoftverhiba miatt előfordulhat, hogy a négykarikások egyik legnépszerűbb modelljében, pontosabban, annak 2012 után gyártott tagjainál nem nyílnak a frontlégzsákok.
Két kerékkel a falon parkolni, ha szűk a hely, azért elég extrém.
Jól ismert, hogy mire autóvásárláskor az opciós lista labirintusán végigvergődünk, a kocsi ára közel megduplázódik. Néha tényleg ámulatba ejtő, hogy a gyártók milyen semmiségekért kérnek el súlyos pénzeket.
Az ingolstadti gyár Los Angelesben mutatta meg, melyek azok az összetevők, amelyek a közeljövő négykarikás autóit jellemzik majd.