Lassan a győri Audi TT-nek lesz a legtöbb „utolsó” verziója
Egy ideje már ismert, hogy 2023 végén véget ér az Audi TT gyártása, ennek okán pedig a gyártó úgy látja, addig érdemes egyedibb szériákkal kiszolgálni a rajongókat.
Egy ideje már ismert, hogy 2023 végén véget ér az Audi TT gyártása, ennek okán pedig a gyártó úgy látja, addig érdemes egyedibb szériákkal kiszolgálni a rajongókat.
Ebből a B csoportos emlékeket felidéző sportkocsiból alig több mint 200 példány készült a 80-as évek derekán.
Megérkezett a felfrissített Audi Q4 e-tron, mely ideális esetben akár több mint 560 kilométert is képes megtenni egy töltéssel.
A limitált szériás RS7 csúcsnyomatéka bőven meghaladja az 1000 Nm-t.
Az ingolstadti gyártó szívómotoros régivágású szupersportkocsijának napjai meg vannak számlálva.
Kicsit sok volt a kompakt Mercedes fékjeinek a felfokozott tempó.
A négykarikás német márka felfrissített nagy szabadidő-autójának lézer fényforrása 70 km/h felett aktivizálódik.
„4SZEMÉLYES, HOSSZÍTOTT, MINISZTERI JÁRGÁNY GYŐRBEN!”
A kiváló 5 hengeres turbómotorban a jelek szerint sikerült még találni 78 eddig szunnyadó lóerőt.
A közel 1000 Nm nyomatékú biturbó V8-as kombiban egy komplett család és megannyi csomag is minden további nélkül elfér.
A C-osztály legsportosabb változata hiába igen erős és nagyon gyors, több sebből is vérzik.
Bár a sofőrnek nem maradt más választása, mint a feladás, utolsó trükként még megpróbált átmászni a hátsó ülésre, hogy menekültnek tettesse magát.
A német autógyártás aranykorába repít vissza a Mercedes és Porsche mérnökök zsenialitásának emléket állító E 500, melyből mi egy szuperritka Limited példányt próbáltunk ki. Élménybomba V8 és hátsókerék-hajtás minden idők legjobb sleeper szedánjában.
A 2024-es hazai megmérettetésen huszonegy márka harminckilenc autója vesz részt.
Az időtlenül szép vonalvezetésű sportkupé eddig kevesebb, mint ezer kilométert hagyott maga mögött.
Érkezőben a négykarikás gyártó még az RS 6 performance-nál is potensebb újdonsága.