#BKK-botrány







Bocsánatot kért a T-Systems vezérigazgatója
 

Bocsánatot kért a T-Systems vezérigazgatója

Szombat késő délután a vállalat Facebook-oldalán kért bocsánatot a gyenge lábakon álló e-jegyrendszerért és a rendszer egyik hibáját felfedő fiatal meghurcoltatásáért a T-Systems Magyarország vezérigazgatója. Kaszás Zoltán korszerűtlenségről, alázatról és együttműködésről ír.






Fél nappal élesítés előtt saját kollégáival tesztelte az e-jegyet a T-Systems
 

Fél nappal élesítés előtt saját kollégáival tesztelte az e-jegyet a T-Systems

Komolyabb terhelési tesztként a saját munkatársait kérte e-jegy és -bérlet vásárlására a T-Systems vezetése – derül ki a hvg.hu birtokába került céges e-mailből. Mindezt közvetlenül azelőtt, hogy élesben bevezették volna a kudarcot vallott rendszert, de azért Bubi-bérletet sorsoltak ki a házon belüli próbáért. IT-szakemberek szerint a körlevél pánikszerű kapkodásról árulkodik, de az is szokatlan, hogy maga a vezérigazgató figyelmeztetett a BKK-ra hivatkozva arra, nehogy kikotyogjanak valamit a fejlesztésről a házi tesztalanyok.


Több százan tüntettek a BKK-botrány miatt a cég székházánál
 

Több százan tüntettek a BKK-botrány miatt a cég székházánál

Nem csillapodik a BKK-botrány, hétfő este 19 órára a Rumbach Sebestyén utcában felállított guruló színpadhoz hirdettek meg demonstrációt. A tüntetés szervezői meghívójukban azt írták: szeretnék megmutatni, hogy nem kérnek a jogi intézkedésnek álcázott megtorló akciókból.

hvg.hu hvg.hu