Összeütközött egymással a német rendőrség két BMW-je - fotó
Csúnya presztízsveszteséget kénytelen elkönyvelni a német rendőrség: a minap összeütközött egymással két BMW-jük, miközben egy riasztás helyszínére siettek…
Csúnya presztízsveszteséget kénytelen elkönyvelni a német rendőrség: a minap összeütközött egymással két BMW-jük, miközben egy riasztás helyszínére siettek…
Ákosunk ügyes fotóriporter, annyira, hogy még díjakat is nyer. Igazán megérdemelte, hogy finom cukorkát ízlelgessen egy héten át. Egy kikötés volt, írja meg milyen. Rendhagyó „teszt” következik.
Feltehetőleg egy MINI-tulajdonos ki se akar szállni kedvencéből, ám ha a szükség úgy hozza, hogy pár kilométert egyszerűbb autó nélkül megtenni, egy újabb közlekedési eszközt kínál neki a márka.
Az ügyészség ugyan indítványozta a 38-as úti baleset okozásával gyanúsított rendőr előzetes letartóztatását, de a Nyíregyházi Járásbíróság nem tartotta azt indokoltnak. A próbaidős rendőrt, akinek a szolgálati viszonyát szombaton megszüntették, így szabadlábra helyzezték. Az ügyészség fellebbez a bírósági döntés ellen. Az óvatlanul előző rendőr a gyanú szerint három ember haláláért felelős.
A bajor cég mérnökei egy olyan utcai lámpa modult fejlesztettek, amely amellett, hogy kiszolgálja a közvilágítást, töltési pontként szolgál elektromos autók számára.
Jelzésértékű lépésnek számított az egész iparág számára, amikor a BMW csatlakozott az elektromos autót gyártó márkák sorához, s tavaly be is mutatta első modelljét. Az almárka most megérkezett hozzánk is: november elsejétől kapható tesztünk szereplője, a városi ingázóként propagált i3-as kisautó.
Az X5 és az X6 M második generációjánál megmaradtak a bajorok a jól bevált ikerturbós, 4,4 literes V8-as motornál, melynek teljesítményét a korábbi 555-ről 575 lóerőre tornázták fel, mindezt úgy, hogy a fogyasztás húsz százalékkal csökkent.
Sokkoló baleset szenvedett egy 3-as BMW a napokban Indiában: a kocsi fának ütközött és szó szerint kettészakadt.
Limitált szériás, M4-különlegességgel tiszteleg az idei DTM-bajnok Marco Wittmann előtt a BMW.
Mattias Ekström vezérletével kiütéses győzelmet aratott az Audi a Német Túraautó Bajnokság (DTM) vasárnapi, hockenheimi évadzáróján, ezzel eldőlt, hogy a BMW-s Marco Wittman egyéni titulusa után a legjobb gyártónak járó trófea a négykarikásokhoz vándorol. Hans-Werner Aufrecht, a széria vezére elégedett az idei évaddal, de nem egészen, így máris fontos változásokat jelentett be.
Hétfő óta Sergio Marchionne irányítja a Ferrarit, a Luca di Montezemolo nevével fémjelzett korszak jeles személyiségeit pedig kezdik hírbe hozni új autóipari munkahelyeikkel. Van, aki a BMW-hez, és van, aki az Audihoz tart.
Hatalmas légbeömlők, 20 colos kerekek és masszív sárvédőív-szélesítés került a bajor elektromos autóra.
A Zöld Pokolban gyakran előfordul, hogy egy baleset miatt szinte állóra kell fékezni az autót, ami hatványozottan veszélyes lehet, ha az ember egy másik autó takarásában érkezik meg a balesethez.
Vannak sofőrök, akik az átlagosnál jobban felhúzzák magukat bizonyos forgalmi helyzetekben: akad közöttük, aki néhány pofonig is elmerészkedik, s a jelek szerint olyan is, aki a szándékos gázolástól sem riad vissza.
BMW, Audi – még mindig a klasszikus német luxusautók a legnépszerűbbek a magyar cégek felső vezetői körében. Eggyel lejjebb azonban már a tömegautókat hajtják, az Opel és a Skoda a sláger. A Telekom a hibrid fajtákat nyomatja. A Buksza benézett a magyar multik garázsába.
A BMW már modellnemzedékekre visszamenően gyárt nyitható tetejű négykerekűeket. E gyártókultúra egyik legújabb darabja, a 4-es Cabrio sorozat is, amely alighanem a legjobbak közül való.
Elsőként egy budapesti szalonban lesz elérhető az elektromos i3 és a hibrid i8, hamarosan pedig egy mobil kereskedelmi csatornán keresztül Magyarország teljes területén elérhetővé válnak.
Új futamgyőztest és bajnokot is avattak a Német Túraautó bajnokságban (DTM) múlt vasárnap, két fordulóval az évad vége előtt, a Lausitzringen. Az összecsapáson a Mercedes fiatal tehetsége, Pascal Wehrlein szerezte meg a győzelmet, a BMW-s Marco Wittmann pedig 6. helyezésének köszönhetően behozhatatlan előnyre tett szert a ponttáblázaton.
A bajorok új modelljén, a 2-es sorozat kabrió változatán, az ajtóból kiáramló fénysugár rajzolja ki a márka emblémáját.
A BMW 2-es sorozat kupé változatának bemutatása után csak idő kérdése volt, hogy a bajor gyártó piacra dobja a kabrió verziót is. A tökéletes alkalom most érkezett el, ugyanis az októberi Párizsi Autószalonon debütál az újdonság, a forgalmazása azonban csak 2015 februárjában kezdődik.