#BMW


BMW 640i teszt: kiguvadt a rendőr szeme
 

BMW 640i teszt: kiguvadt a rendőr szeme

Valami megmagyarázhatatlan történik egy BMW volánja mögött: alig észrevehetően, az ember apránként átalakul, és más lénnyé változik. Ez a transzformáció meglehetősen gyorsan lejátszódik az új csúcskabrió kényelmes ülésén.

I. N. I. N.


Porosodni kezdtek az X5-ösök
 

Porosodni kezdtek az X5-ösök

A BMW autói kívül-belül sportosak, motorjaik teljesítménye szintén elismerésre méltó. A politikából tudjuk: nem elég becsületesnek lenni, annak is kell látszani. Vajon elég csupán sportosnak látszani? Mit tudnak az utcai bömösök a profi pályán? Az Autómenedzser.hu utánajárt.

unknown unknown

Kelet-Európában építhet gyárat a BMW
 

Kelet-Európában építhet gyárat a BMW

Kétmillió darabra kívánja növelni az értékesítést 2016-ra a BMW, amely tavaly 1,4 millió kocsit adott el. A terv teljesítéséhez új üzemek kellenek, vállalati körökből származó információk szerint pedig egy évi 250 ezer darab kapacitású gyárat akár a kelet-európai régióban építhetnek - írta pénteken a német Manager Magazin.

MTI MTI




Jobban fogynak a BMW-k
 

Jobban fogynak a BMW-k

Az előző év hasonló időszakához képest 22 százalékkal több, összesen 147 563 autót adott el májusban a BMW, miután nőtt az 5-ös sorozat új modellje és a sportterepjárók iránti világpiaci kereslet - közölte a vállalat szerdán.

MTI MTI




Top 10: BMW, Audi, Peugeot - ezek a legmegbízhatóbbak
 

Top 10: BMW, Audi, Peugeot - ezek a legmegbízhatóbbak

A német autóklub április végén közétett 2010-es meghibásodási toplistáját az alsó-középkategóriában a BMW 1, az Audi A3 és a Peugeot 308 vezeti. Az ADAC sárga angyalai 4,25 millió alkalommal szálltak ki 2010-ben meghibásodott autót javítani. A meghibásodási lista összeállításához ebből kizárólag egy- és hatéves autókra kiterjedően 500 ezres reprezentatív mintát emeltek ki. A hibák számák és az autó gyakoriságát ötvözve alakították ki azokat a pontszámokat, amelyek alapján rangsorolták az autókat. A lista a 2005-2010 közötti összesített és súlyozott hibák alapján készült - ezekbe nem számítanak bele az olyan lerobbanások, amelyeket kifogyott benzin, bezárt kulcs, vagy baleset okozott.

Biró Csongor Biró Csongor

Mikor lesz olcsóbb a BMW?
 

Mikor lesz olcsóbb a BMW?

Öt óra az iskolapadban – nem túl vonzó program. A tornaórát a szabadban tartottuk, ez volt a tesztvezetés. A tananyag érdekes, az előadók jól képzettek, a kocsik izmosak és a helyszín is különleges: Münchenben, a BMW kutatási és fejlesztési központjában jártunk. A BMW boszorkánykonyhája helyett ezúttal a bajor autóóriás jövőjébe pillanthattunk bele. Összefoglalva: több erő, nagyobb vezetési élmény, ugyanannyi fogyasztás mellett – olcsóbban előállítva.

Biró Csongor Biró Csongor



BMW X1 xDrive28i teszt: a turbó forradalma
 

BMW X1 xDrive28i teszt: a turbó forradalma

Bár tagadták a BMW szakemberei, az új négyhengeres turbómotor bemutatásával leáldozóban van a benzines hathengeresek kora a bajor márkánál. A 245 lovas motor nemzetközi menetpróbáján bebizonyosodott, hogy még a nehéz X1-est is parádésan hajtja, belegondolni is jó, milyen lesz majd a hármasban, az ötösben és az 1-es sorozatban.

Biró Csongor Biró Csongor

Exkluzív teszt: BMW X5 M
 

Exkluzív teszt: BMW X5 M

Nem éppen Bálint-napi ajándék, de én ezt kaptam a sorstól és a BMW-től. Vezethettem az X5 M-et: 555 lóerő teljesítmény, 680 newtonméter maximális nyomaték, 4,7 másodperces gyorsulás, 275 kilométer/órás végsebesség. Egy sportkocsi durva adatai ezek, csakhogy az X5 terepjáró.

Biró Csongor Biró Csongor