Ilyennek képzeli a jövőt a BMW, és őszintén szólva elég biztató
100 éves lett a BMW, ebből az alkalomból megmutatták, milyen irányba mennek majd el a következő 100 évben.
100 éves lett a BMW, ebből az alkalomból megmutatták, milyen irányba mennek majd el a következő 100 évben.
A 100. születésnapját ünneplő BMW-t egy áthallásos üzenettel köszöntötte a Mercedes.
A márciusi Genfi Autószalonon két látványosságot is visznek. Az egyik az i8 Protonic Red Edition, mellette pedig érkezik a márka vadonatúj zászlóshajója, a tizenkét hengeres M760Li xDrive.
Keresik a rendőrök a JAX-333 forgalmi rendszámú BMW-t egy kedd esti pestszentlőrinci halálos késelés ügyében - írja a police.hu.
Az Alpina 600 lóerős B7-ese, 4.4 literes, duplaturbós V8-as motorral áll a legközelebb ahhoz, amire a BMW M7 után ácsingózók vágynak.
Avagy a Quattro és az xDrive hajtáslánc "komoly" csatája.
A felvételen úgy tűnik, mintha a 3-as BMW vezetője át akarna sorolni a középső sávba, de az irányjelzőt elfelejtette használni, a jobb első kerekét pedig megvezette a sín pereme, amiből aztán egy csattanás lett.
Egy-egy luxusautó generációváltása euró milliárdokba kerül a gyártóknak. A feladat az, hogy a világ nagyjából egy százalékát, azt, amelyiknek olyan egymillió dollár körüli szabad összeg csücsül a számláján, meggyőzzék, legalább olyan fajsúlyos termékben ülnek majd, mint amennyire ők maguk annak számítanak. Nem is igazán az a kérdés a BMW 730xDrive-nál, hozza-e az elvárt szintet, hanem inkább az, milyen finomságokkal teszi ezt.
Úgy tűnik, a gyártó is így gondolta, és még erősebb M4-et dob piacra. A bajorok tavasztól elérhetővé teszik az M3/M4-hez a Competition csomagot, amely az optikai kiegészítőkön túl plusz 19 lóerővel is felruházza a sportmodellt.
A bajorok új csúcsmodellje elvileg a 7-es sorozat és a Rolls-Royce Ghost közé lenne belőve, ami azért elég veszélyes terep, mert a Rolls is a BMW tulajdonában van.
A bajorok is kijöttek a Las Vegas-i CES-re szánt újdonságukkal, amivel egy nagyon fontos újítást is bemutattak.
Megoszlanak róla a vélemények, hogy melyik szériának van a legszebb hangja, de talán nem is kell győztest hirdetni, hiszen a maga nemében mindegyik egy műremek.
A 370 lóerős bajor sportkupé művészien manőverezek a fellocsolt tanpályán, illik is hozzá aláfestő zenének egy kis ária.
A bajor gyártó az utastéri kezelőfelületek újítását tárja a látogatók elé a 2016-os Las Vegas-i Szórakoztató Elektronika Kiállításon: az AirTouch az érintkezésmentes érintőképernyők technológiáját hozza el a jelenbe.
Talán véletlen volt, talán nem, de kiszivárgott a készülő új izom-BMW.
Alig két hónapja mutatták be a bajorok versenypályán is használható kupéjukat, és akkor tettek egy megjegyzést, hogy akár 7.28-as időre is képes lenne a gép a Zöld Pokolban. Vélhetően már sejtettek valamit.
Az 507 Series II a bajor gyártó egyik ékessége, és a hamarosan árverésre bocsájtott példány belőle ráadásul az utolsó darabok közé tartozik.
A BMW benzines-elektromos hibrid autója, az i8 rendkívül jól sikerült, a német cég viszont egy dologgal tovább emeli a tétet: jön a földöntúli autó kabrió változata.
Norvégiában a regisztrált új autók 15 százaléka már elektromos, Németországban – amelyet elég gazdagnak tekintenek az e-autózáshoz – még az 1 százalékot sem éri el ez a mutató. Mégis milyen tényezőkön múlik, merre halad az autózás jövője, és egyáltalán fontos-e még birtokolni egy járművet?
Mi a különbség a hibrid és a plug-in-hibrid között? Vajon az alacsony fogyasztás mellé magas szervizszámla is társul? Szükség van a hibridre, vagy elég az elektromos autó, egyáltalán milyen kompromisszumokkal jár az utóbbi? Ezek a kérdések garantáltan megfogalmazódnak, ha életünk első hibrid vagy elektromos autójának megvásárlására készülünk, ezért érdemes áttekinteni, hogy milyen érvek szólnak egyik vagy másik mellett.