Újra előkerült a mini-BMW ötlete
A bajor márka a hírek szerint komolyan fontolgatja, hogy a jelenlegi 1-es sorozatnál kisebb modellt dob piacra, az Audi A1, illetve a Smart ForFour és hát, maga a MINI konkurenseként.
A bajor márka a hírek szerint komolyan fontolgatja, hogy a jelenlegi 1-es sorozatnál kisebb modellt dob piacra, az Audi A1, illetve a Smart ForFour és hát, maga a MINI konkurenseként.
Három hónap alatt több mint félmillió autót adott el a német cégcsoport.
Az autókban régóta létezik, most a motorokba is beépítenék az automatikus segélyhívó rendszert.
A jól bevált 3.0 literes, soros hathengeres dízelmotorra szerelnek négy turbófeltöltőt, amely elsőként a 7-es sorozatban fog bemutatkozni.
A bajor márka elektromos autóinak fejlesztését irányító kulcsfigurák átigazoltak a kínai, lényegében "no name" Future Mobility Corporationhoz.
Nagyobb kapacitású akkumulátorcsomagot, ezzel együtt közel 300 kilométeres hatótávot ígér a bajor márka elektromos autója.
Ahogyan azt kell, a bajorok a legtöbbet próbálják kihozni a ritkán ismétlődő eseményből, hogy 100 éves lett a márka.
A színészt és feleségét egy BMW-szalonban kapták lencsevégre.
Hullanak a luxusautók a Dohány utcában. A Síp utcai kereszteződésnél rendszeresen a tilosban parkolnak, most olvasónk egy fehér példány elszállítását fotózta le, az eset csütörtökön történt.
Az álcázott prototípusnak igazán bizalomgerjesztő a hangja és a sebessége, azt viszont még nem lehet tudni, hogy milyen hajtáslánc dolgozik alatta.
A New York-i Autószalonon a wifivel trükköztek.
Olvasónk a Dohány utca-Síp utca kereszteződésénél álló ház ablakából követte végig, ahogyan egy - ránézésre - X4-es BMW trehány parkolása miatt várakozásra kényszerül a troli. Egészen addig, amíg meg nem jelenik a közterületesek trélere.
Valamennyire már most is benne vannak a safety carként adott BMW i8-akkal, de lehetséges, hogy csapatot is indítanának.
Olyan limuzint építenek, ami az ügyfél minden igényét kielégítené.
A bajorok már havában dolgoznak az X7-es BMW-n, amin már most látszik néhány árulkodó jel.
Péterfalvi Attila megmagyarázta, miért állt így.
Megpecsételődni látszik a Déli pályaudvar sorsa, tüntettek a Quaestor-károsultak és egy maroknyi taxis is. Ájult oroszlán érkezett Nyíregyházára, drónra csapott le egy rendőri segéderőnek kiképzett sas. Kudarcba fulladt a hétfői EU-csúcs, ami nem jöhet jól Angela Merkelnek a mai választáson. Megemlékeztünk a közelmúlt legsúlyosabb atomkatasztrófájának évfordulójáról, teljes napfogyatkozást csodálhatott a Föld egyik fele, és elbúcsúztattuk a popkulturális ikonná vált egykori first ladyt, Nancy Reagant - képes összeállításunk a hét fontosabb eseményeiből.
Miközben a kormány éppen országos válsághelyzetet hirdetett ki miattuk, menekültek ijesztő méretű csoportja feszegette a magyar határokat. Emlékszik, mennyien voltak? Megvan még, ki az a Gheorghe Funar? Nos, ez csodálatos mélyromán ember most megfejtette, miért kapott Oscart a Saul fia. Tudja, mit talált ki? Alighanem búcsúzhatunk a cafeteriától - a kérdésünk csak az, hogy mikortól. Volt a héten egy hatalmas goparti: beugrik, hogy ki nyerte? Próbálja ki, mit tud felidézni az elmúlt hét hírdömpingjéből, töltse ki a hvg.hu heti hírtesztjét!
A kormányzás irányának megfelelően változó karosszéria pont olyan, mint a sci-fiben.
Ott voltunk hétfőn, amikor alapításának százéves évfordulóját ünnepelte a bajor autómárka. Most, a negyedik ipari forradalomnak is titulált digitális átrendeződés idején a BMW is az alternatív hajtásokban és az önvezető járművekben látja saját jövőjét. Kérdés, hogy az ellenfelei is maradnak-e ugyanazok az ismert gyártók, például a stuttgarti csillagosok és az ingolstadti négykarikások. Mindenesetre a müncheni cég kitett magáért a jubileumi eseményén.