Hírlevelek
Menü

Olvasási mód:

Betűméret:

Betűstílus:

#BrandLab

HVG Szemináriumok & Konferenciák

Mit adhat az értékesítő a vásárlók korában?

Az internet robbanásszerűen hódította meg a világot és hozta magával az egyre demokratikusabb és gyorsabb információelérést is. A vevő passzív befogadóból, aktív résztvevője lett a kereskedelmi folyamatoknak: keres, kérdez, tájékozódik, elképzel, megtervez, és persze vásárol. A termelés, elosztás és információ kora után eljött a vásárlók kora, ahol értékesítőnek a legfőbb konkurenciát maga a potenciális ügyfél jelenti. De vajon ez azt is jelenti, hogy nincs többé szükség az értékesítőkre? Aligha. Sőt! - Koncz Csaba írása.

E.ON

Tudja miért a kék a Facebook színe, és a Coca-Coláé miért a piros?

A színek mindig is hatással voltak az emberek hangulatára, közérzetére és érzéseire, arra azonban csak az elmúlt évtizedekben figyeltek fel a kutatók, hogy a különböző árnyalatok a vásárlókat is segíthetnek meggyőzni arról, érdemes megvenniük egy terméket vagy előfizetniük egy szolgáltatásra. Utánajártunk, mit üzen a vevőknek a kék, a piros, a türkiz vagy éppen a lila.

HVG Szemináriumok & Konferenciák

7 tipp a sikeres lead-aktiváláshoz

Friss statisztikák szerint, egy amerikai irodai dolgozó átlagban 121 emailt kap naponta és az átlagos kinyitási arány 34%. Ebben az áradatban könnyen elveszhet a mi értékesítési vagy kapcsolat felvétel céljából írott emailünk. Miként érhetjük el azt, hogy megkereséseink mégis célba érjenek?– Horváth Gábor írása.

HVG Szemináriumok & Konferenciák

Véleményvezérek a tartalommarketingben – Hogyan befolyásolják vásárlási szokásainkat a közösségi média sztárjai?

Az emberek viselkedésére, öltözködésére és fogyasztási szokásaira mindig is hatással voltak a sztárok. A 20. század második felében színházi előadásokból, filmekből, sorozatokból és zenei videoklipekből kerültek ki a hírességek, így példaképeink rendszerint színészek és zenészek voltak. Az elmúlt másfél évtized azonban gyökeres változást hozott – Farkas Dániel, a StarNetwork divízióvezetőjének írása.

HVG Szemináriumok & Konferenciák

Hatékony értékesítés a digitális korban - Hogyan működik a social selling?

Az világháló megjelenésével egy új közösség tagjai lettünk - az internetet használók közösségéé. Ebbe a közösségbe született aztán bele a Google, amivel új fogalmakat alkottunk az információ keresésére. Ennek megfelelően pedig vásárlási szokásaink is gyökeresen eltérnek a '90-es évek rutinjától. Ma már minden vásárlás első lépcsője az internet. Éppen emiatt mondta Koka Sexton amerikai véleményvezér hogy "a láthatóság = a lehetőség". – Bodnár Ákos, a Socialselling.hu alapítójának írása.

Magyar Telekom Nyrt.

Kiderült, mégsem törlődnek teljesen kisgyermekkori emlékeink

Elképesztő fejlődésen megy át az emberi agy életünk első néhány évében, a bonyolult folyamat közben pedig furcsa pszichológiai-neurológiai jelenségek is feltűnnek. Miért felejtünk el mindent, ami hároméves korunk előtt történt, és hogyan képesek a gyerekek mindenféle nehézség nélkül két vagy akár több nyelvet is megtanulni?

1
86 87 88 89 90
95
Madarak látóhatártól látóhatárig – kékvércseszemlén voltunk Angolában

Madarak látóhatártól látóhatárig – kékvércseszemlén voltunk Angolában

Zelenszkij: Az oroszok tűzszünet látszatát keltik, miközben folytatják katonai tevékenységüket

Zelenszkij: Az oroszok tűzszünet látszatát keltik, miközben folytatják katonai tevékenységüket

Félénk típus? Mégis simán lenyomhatja a bátrabbakat – az egerektől lesték el a tudósok

Félénk típus? Mégis simán lenyomhatja a bátrabbakat – az egerektől lesték el a tudósok

Darabokra tépheti a gravitáció a Tejútrendszer szomszédját

Darabokra tépheti a gravitáció a Tejútrendszer szomszédját

Putyin húsvéti fegyverszünetet jelentett be

Putyin húsvéti fegyverszünetet jelentett be

Már majdnem megvolt az alku a TikTokról, de Trump saját magának tett keresztbe a vámokkal

Már majdnem megvolt az alku a TikTokról, de Trump saját magának tett keresztbe a vámokkal

Trumpék nyitottak arra, hogy a Krímet Oroszország részének ismerjék el

Trumpék nyitottak arra, hogy a Krímet Oroszország részének ismerjék el

Az Év Zöldautója: teszten a 600+ kilométeres hatótávot ígérő Kia EV3

Az Év Zöldautója: teszten a 600+ kilométeres hatótávot ígérő Kia EV3

Visszaküldtek Kínából a Boeingnek egy új repülőgépet a brutális vám miatt

Visszaküldtek Kínából a Boeingnek egy új repülőgépet a brutális vám miatt

A címlapról ajánljuk