#BrandLab






Még nem is ismerjük az iparágakat, melyeket az 5G hoz el nekünk
 

Még nem is ismerjük az iparágakat, melyeket az 5G hoz el nekünk

Gyorsan eltelik az a három év, amikor bevezetik az új típusú, 5G hálózatot. Becslések szerint 2022-re fél, míg 2025-re már 50 milliárd olyan eszközt fognak alkalmazni világszerte, melyek összekapcsolódnak egymással, ehhez pedig nélkülözhetetlen lesz ez a fejlesztés. Azok a cégek, amelyek ma nem készülnek a változásra, könnyen lemaradhatnak a versenyben. De milyen szektorok készüljenek a digitális világ átalakulására?

Telekom Telekom

5G: a hálózat, ami gyorsabb lesz az emberi érzékelésnél
 

5G: a hálózat, ami gyorsabb lesz az emberi érzékelésnél

Magyarországé a világ harmadik leggyorsabb mobilinternethálózata átlagosan másodpercenként 42 megabittel. Ehhez képest a most fejlesztett 5G hálózat 1 gigabájtot tud majd, ugyanennyi idő alatt. A szinte hihetetlen sebességű új technológiáról, annak felhasználási módjairól Dr. Kim Larsennel, a Telekom műszaki vezérigazgató-helyettesével beszélgettünk.

Telekom Telekom




APRÓpénzből százmilliók: online szolgáltatások egy mobilra optimalizált világban
 

APRÓpénzből százmilliók: online szolgáltatások egy mobilra optimalizált világban

Mobile first, reszponzív weboldal, ASO: fogalmak, amiket számtalanszor hallottunk, mondtunk, olvastunk az elmúlt években. Az okostelefon-penetráció növekedése miatt már tudjuk, hogy a radikálisan megváltozott felhasználói viselkedésre a marketingeseknek és a UX designereknek is reagálniuk kell. De ugyanígy érzik ennek a trendnek a hatását a sales osztályok is, ahol számszerűen is tisztán látszik a változás. Mi lehet a válasza a főleg display bevételekből élő kiadóknak vagy online szereplőknek a mobile share növekedésével járó kihívásra? 5 plusz 1 tipp a Jófogás példáján keresztül! - Oláh Alexandra írása.

HVG Konferencia HVG Konferencia


Igy sztorizzon ügyfeleinek, hogy biztosan megtartsa őket
 

Igy sztorizzon ügyfeleinek, hogy biztosan megtartsa őket

Carmine Gallo szerint „amit nem tudsz elmesélni, azt eladni sem tudod”. Ahhoz, hogy új vevőket szerezzünk, vagy rávegyük a régieket a vásárlásra, folyamatosan szóval kell tartanunk őket. Ebben a cikkben tippeket adunk, milyen csatornákon és hogyan juttassuk el „meséinket” hozzájuk.

Telekom Telekom


Ahol 1+1=7 :growth hacking - marketing, adatbányászat és némi pszichológia
 

Ahol 1+1=7 :growth hacking - marketing, adatbányászat és némi pszichológia

Mi köze van a growth hackingnek a hackeléshez? Miben különbözik a „hagyományos” marketingtől? Hogyan definiálhatjuk saját North Star Metricünket? Egyáltalán: mi az a growth hacking? Kádas Péter és Farkas Zsolt, a 7Digits Digitális Marketing Ügynökség vezetői lerántják a leplet a módszerről, ami a digitális marketing jövőjét is jelentheti – interjú.

HVG Konferencia HVG Konferencia



A growth hacking punkjai: a Duolingo-sztori
 

A growth hacking punkjai: a Duolingo-sztori

A Duolingo nyelvtanuló alkalmazás mögött álló cég növekedése olyan sikersztori, amilyenről titkon minden marketinges álmodik. Felhasználóik száma már a 200 milliót is elérte – anélkül, hogy akár egy dollárt költöttek volna hirdetésre. A siker kulcsa egy több összetevős, de korántsem kivitelezhetetlen stratégia. Interjú Gina Gotthilffel, a Duolingo marketing vezetőjével.

HVG Konferencia HVG Konferencia