Hírlevelek
Menü

Olvasási mód:

Betűméret:

Betűstílus:

#BrandLab

Magyar Telekom Nyrt.

Piszok gyors lesz az 5G-s mobilhálózat, de nem csak emiatt fogjuk szeretni

Az idei Mobile World Congressre felépített 5G-s hálózattal folytatott kísérletekből nem csak az derült ki, hogy az új kommunikációs szabvány villámgyors (bőven 1 gigabit feletti átviteli sebességre képes), de késleltetési ideje is minimális. Ennek pedig – a VR-szemüvegek megszállottjaitól a vadászokon át – nagyon sokan fognak örülni.

HVG Szemináriumok & Konferenciák

Mit adhat az értékesítő a vásárlók korában?

Az internet robbanásszerűen hódította meg a világot és hozta magával az egyre demokratikusabb és gyorsabb információelérést is. A vevő passzív befogadóból, aktív résztvevője lett a kereskedelmi folyamatoknak: keres, kérdez, tájékozódik, elképzel, megtervez, és persze vásárol. A termelés, elosztás és információ kora után eljött a vásárlók kora, ahol értékesítőnek a legfőbb konkurenciát maga a potenciális ügyfél jelenti. De vajon ez azt is jelenti, hogy nincs többé szükség az értékesítőkre? Aligha. Sőt! - Koncz Csaba írása.

E.ON

Tudja miért a kék a Facebook színe, és a Coca-Coláé miért a piros?

A színek mindig is hatással voltak az emberek hangulatára, közérzetére és érzéseire, arra azonban csak az elmúlt évtizedekben figyeltek fel a kutatók, hogy a különböző árnyalatok a vásárlókat is segíthetnek meggyőzni arról, érdemes megvenniük egy terméket vagy előfizetniük egy szolgáltatásra. Utánajártunk, mit üzen a vevőknek a kék, a piros, a türkiz vagy éppen a lila.

HVG Szemináriumok & Konferenciák

7 tipp a sikeres lead-aktiváláshoz

Friss statisztikák szerint, egy amerikai irodai dolgozó átlagban 121 emailt kap naponta és az átlagos kinyitási arány 34%. Ebben az áradatban könnyen elveszhet a mi értékesítési vagy kapcsolat felvétel céljából írott emailünk. Miként érhetjük el azt, hogy megkereséseink mégis célba érjenek?– Horváth Gábor írása.

HVG Szemináriumok & Konferenciák

Véleményvezérek a tartalommarketingben – Hogyan befolyásolják vásárlási szokásainkat a közösségi média sztárjai?

Az emberek viselkedésére, öltözködésére és fogyasztási szokásaira mindig is hatással voltak a sztárok. A 20. század második felében színházi előadásokból, filmekből, sorozatokból és zenei videoklipekből kerültek ki a hírességek, így példaképeink rendszerint színészek és zenészek voltak. Az elmúlt másfél évtized azonban gyökeres változást hozott – Farkas Dániel, a StarNetwork divízióvezetőjének írása.

HVG Szemináriumok & Konferenciák

Hatékony értékesítés a digitális korban - Hogyan működik a social selling?

Az világháló megjelenésével egy új közösség tagjai lettünk - az internetet használók közösségéé. Ebbe a közösségbe született aztán bele a Google, amivel új fogalmakat alkottunk az információ keresésére. Ennek megfelelően pedig vásárlási szokásaink is gyökeresen eltérnek a '90-es évek rutinjától. Ma már minden vásárlás első lépcsője az internet. Éppen emiatt mondta Koka Sexton amerikai véleményvezér hogy "a láthatóság = a lehetőség". – Bodnár Ákos, a Socialselling.hu alapítójának írása.

Magyar Telekom Nyrt.

Kiderült, mégsem törlődnek teljesen kisgyermekkori emlékeink

Elképesztő fejlődésen megy át az emberi agy életünk első néhány évében, a bonyolult folyamat közben pedig furcsa pszichológiai-neurológiai jelenségek is feltűnnek. Miért felejtünk el mindent, ami hároméves korunk előtt történt, és hogyan képesek a gyerekek mindenféle nehézség nélkül két vagy akár több nyelvet is megtanulni?

1
85 86 87 88 89
94
Kitalált valamit a Lego, és ez komoly hatással lehet a környezetre

Kitalált valamit a Lego, és ez komoly hatással lehet a környezetre

Csodatévő forrásvízzel még mindig át lehet verni az embereket

Csodatévő forrásvízzel még mindig át lehet verni az embereket

Gigantikus új ultraluxus SUV érkezett Kínából

Gigantikus új ultraluxus SUV érkezett Kínából

Könnyű sötét anyagra bukkanhattak a Tejútrendszerben, segíthet megérteni az univerzumot

Könnyű sötét anyagra bukkanhattak a Tejútrendszerben, segíthet megérteni az univerzumot

Belenéz az e-mailekbe a Google mesterséges intelligenciája, aztán ha kell, előveszi a naptárat is

Belenéz az e-mailekbe a Google mesterséges intelligenciája, aztán ha kell, előveszi a naptárat is

100 napig élt titán műszívvel egy ausztrál férfi, míg várt a donorszervre

100 napig élt titán műszívvel egy ausztrál férfi, míg várt a donorszervre

Jó szomszédok, szuper környék, lift és kilátás – de mitől lesz még értékesebb a lakásunk?

Jó szomszédok, szuper környék, lift és kilátás – de mitől lesz még értékesebb a lakásunk?

Nem tart Trump vámjaitól a Lego, amely rekordnyereséget ért el tavaly

Nem tart Trump vámjaitól a Lego, amely rekordnyereséget ért el tavaly

Egy kutatás kimutatta: csodát tehet magával, aki csak egy kis időre kikapcsolja az internetet

Egy kutatás kimutatta: csodát tehet magával, aki csak egy kis időre kikapcsolja az internetet

A címlapról ajánljuk