Mától Budapesten a Legóból készített 1:1 méretarányú, működőképes Bugatti
Ebből a most a magyar fővárosba érkezett Chironból garantáltan csak ez az egyetlen példány létezik. Ami ráadásul nem benzinnel, hanem árammal működik.
Ebből a most a magyar fővárosba érkezett Chironból garantáltan csak ez az egyetlen példány létezik. Ami ráadásul nem benzinnel, hanem árammal működik.
Minden jel arra mutat, hogy a hiperautók végsebességrekord-hajhászása tovább folytatódik.
Ebből a csúcstechnikás sportkocsiból alig néhány példány fog készülni, és természetesen méregdrága lesz.
A „normál” Chironok többségét már leszállították az ügyfeleknek, valamint néhány Sport verzió is megérkezett már a tulajdonosokhoz. Vajon miért tesztel mégis a Bugatti?
1500 lóerős négyturbós benzinmotor helyett egyelőre csak egy szerény villanymotor van a kidolgozott utastér nélküli unikumban. Melynek még normális féke sincs.
Komoly merészség kell egy Bugatti hiperautó tuningolásához, de a Mansorynak e tekintetben sosem kellett a szomszédba mennie némi kurázsiért.
Az abszolút unikumnak számító hiperautó névválasztásával nem túl sokat törődött a gyártó.
11 millió euróba kerül a La Voiture Noire, vagyis a „fekete autó”.
Az 1 500 lóerős sportkocsit kívül és belül is egyedi árnyalatú kék szín dominálja.
Az amerikai gyártó überkategóriás 1600 lóerős sportkocsija várhatóan 2020-ban fog elkészülni.
Ha valaki több száz millió forintot költ el egy hiperautóra, annak az igen magas javítási költségeken sem szabad meglepődnie. Vázoljuk a Bugatti szervizdíjait.
Ezzel a tempóval 8 perc alatt kiüríti a tankot.
Így ránézésre nincs semmi szégyenkezni valója egy ilyen "játékautónak".