Hatalmas üzletet nyer és hatalmas kockázatot vállal a 4iG a magyar hadiipari privatizációval
Mi volt a baj az állami tulajdonú hadiiparral és mit tud vele kezdeni az 4iG? És hol mond ellen Orbánnak Nagy Márton minisztériuma?
Ebből a csúcstechnikás sportkocsiból alig néhány példány fog készülni, és természetesen méregdrága lesz.
A nagyközönség által élőben először a Pebble Beach Concours d’Elegance-on megtekinthető újdonság vonalvezetése egyrészt a közel 3 évtizedes múltra visszatekintő felmenőre, másrészt pedig egy sci-fi autóra emlékeztet.
A lemezek alatt nem titkoltan a Chiron technikája rejtőzik, vagyis többek közt egy 8 literes négyturbós W16-os motor, mely nem kevesebb, mint 1 500 lóerőt, illetve 1 600 Nm-t szabadít rá a négy kerékre. A 2 tonnás Bugatti mintegy 2,5 másodperc alatt gyorsul fel álló helyzetből 100-as tempóra, a végsebessége pedig meghaladja a 400 km/h-t.
Előzetes információk szerint a legújabb Bugattiból mindössze 10 példány fog készülni, az árcéduláján pedig 8,9 millió dolláros, vagyis átszámítva mintegy 2,52 milliárd forintos összeg lesz olvasható.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Mi volt a baj az állami tulajdonú hadiiparral és mit tud vele kezdeni az 4iG? És hol mond ellen Orbánnak Nagy Márton minisztériuma?
Ezúttal üres volt a csomagtartó.
Hideg ételre lehet majd költeni az utalványt, pénzre nem váltható át.
Nem a „luxizás” leleplezése hozza magával a felháborodást. A nagy változásokhoz vezető lendület hosszú idő alatt halmozódott fel.
Az okok most egyértelműek.
A BKV belső vizsgálatot indított.
A Magyar Stratégiai Zrt. tulajdonában álló ingatlan rendkívül értékes lehet.
Ennek töredéke az a pénz, amelyhez privatizációs bevételként jutott.
Tizenkét ügyben vizsgálja felül a Kúria a saját korábbi határozatát.