Középen ül a sofőr a BMW pehelykönnyű városi kisautójában
Hihetetlen, de a feledés homályába merült BMW Z13 mindössze 830 kilogrammot nyom a mérlegen.
Hihetetlen, de a feledés homályába merült BMW Z13 mindössze 830 kilogrammot nyom a mérlegen.
A Magyarországon legnagyobb mennyiségben értékesített kisautó, a Toyota Yaris felfrissített verziója változatlan külsővel, de nagyobb teljesítménnyel és modernizált technikával támad. Barcelona környékén teszteltük a 130 lóerős legújabb Yarist.
A takarékos hibrid kisautó immár 130 lóerős, a korábbinál jobban gyorsuló változatban is kapható.
Az új Suzuki Swift lágyhibrid 3 hengeres szívómotorral, kézi- és automata váltóval, illetve opcionális összkerékhajtással készül.
A kompakt méret, a kis tömeg és a szerény teljesítmény kombinációja igen alacsony fogyasztást eredményez.
Egyetlen hibrid hajtáslánccal, immár V6-os erőforrás nélkül debütált a kilencedik generációs Toyota Camry.
3 hengeres benzinmotorral, normál és lágyhibrid verzióban debütált a japán gyártó új kisautója.
A Toyota prémiummárkájának újdonsága 30 centiméterrel rövidebb az eddigi legkisebb Lexus divatterepjárónál, az UX-nél. Íme a hibrid LBX, amely most először kifejezetten az európai piac igényeinek megfelelően lett kialakítva.
A 18 lóerővel izmosabb felfrissített Swace az elődjénél sokkal fürgébben gyorsul, miközben picit javult a fogyasztása.
A japán gyártó újdonsága enyhe túlzással élve olyan, mint egy nagyra nőtt Civic.
Az ötvenedik születésnapját ünneplő Civic szupermodern hajtással felvértezett új generációja úgy fogyaszt keveset, hogy közben vezetési élmény fronton sem igazán lehet okunk panaszra. Teszten a piac jelenlegi legjobb hibridje.
Kipróbáltuk a japán gyártó elsőként ötödik generációs hibrid hajtással felvértezett modelljét, az elmúlt évtizedekben már több mint 50 millió példányban értékesített Toyota Corolla vadonatúj szabadidő-autó változatát. A zöld rendszámos plugin technika nélkül is meglepően keveset fogyasztó Corolla Crosst.
Itt a megoldás azok számára, akik az alapmodell csomagtartóját nem találják elég nagynak.
A Lexus méretes szabadidő-autójának új generációja háromféle hajtáslánccal érhető el.
Ez a japán gyártó első olyan modellje, mely a Renault–Nissan–Mitsubishi szövetség direkt ráhatásával látta meg a napvilágot.
Az orosz gyártó új automata egysége az eddigieknél nagyobb komforttal és alacsonyabb fogyasztással kecsegtet.