Jöhet a Citroen miniautójának felturbózott változata
Így akár már 80-nal is lehet majd repeszteni az aprósággal.
Így akár már 80-nal is lehet majd repeszteni az aprósággal.
Volt olyan My Ami Buggy vevő, aki alig több mint egy perc alatt nyélbe ütötte a vásárlást.
Ez most jön vagy megy? - hangzik el gyakran a kérdés a mikroszkópikus méretet szimmetrikus formatervvel kombináló városi mopedautó, az akár jogsit sem igénylő Citroën Ami láttán, melynek a legújabb limitált szériás homokjáró változatát fogtuk vallatóra.
Nem, ez nem egy újabb 2,5 tonnás, sok száz lóerős polgárpukkasztó elektromos luxusterepjáró, hanem egy pehelykönnyű és minimalista futurisztikus járgány, amellyel végre tényleg tehetünk valamit a környezetünkért. Teszten a Citroën Oli.
A világ egyetlen működőképes fa autójaként tartják számon.
A Citroën BX Sport messze nem tartozik a legerősebb és leggyorsabb kocsik közé, a maga nemében mégis egy igazi 80-as évekbeli különlegességnek számít.
A francia gyártó egyedi formatervű újdonságának ára hajtáslánctól és felszereltségtől függően 9,5-17,4 millió forint magasságában mozog.
A francia gyártó tisztán elektromos hajtású újdonságának hazai alapára minimálisan 15,5 millió forint felett alakul.
Ha öt éve valaki egy nagy terepjáróval vitte a gyerekét iskolába, ő volt „a férfi". Ma, aki ugyanezt teszi, „terrorista" – mondja.
A 136 lóerős francia újdonság 360 kilométeres hatótávolsággal rendelkezik.
A kicsit négyajtós kupé, kicsit sportkombi és kicsit szabadidő-autó újdonság alapmodellje 131 lóerős.
A francia gyártó furcsa külsejű újdonsága elsősorban a fenntarthatóságra fókuszál.
A dupla fogaskerekeket mintázó embléma a lehető legegyszerűbb lett.
A praktikus dobozos újdonság sorozatgyártása a tervek szerint a jövő év elején kezdődik meg.
A játékgyártó a francia, az olasz és a német autók kis rajongóira egyaránt gondol.
Klasszikusan szép szedán vonalvezetés, megannyi szívet melengető finom részletmegoldás, tágas utastér, zöld rendszámos modern hibrid hajtáslánc. Túl szép, hogy igaz legyen? Kipróbáltuk a DS non-plus-ultra kategóriás csúcsmodelljét.
A designt szedános, sportkombis és szabadidő-autós vonások keveréke uralja, a hajtásban pedig éppúgy kiveszi a részét az ördögtől való benzin, mint a világmegváltó áram. Kipróbáltuk a "mindenből egy keveset" alapelvet követő zöld rendszámos Citroën C5 X-et.
Megérkezett a Citroën C4 nagytestvére, a tisztán elektromos változatban is készülő C4 X.
Kicsit négyajtós kupé, kicsit sportkombi és kicsit szabadidő-autó a francia gyártó legfrissebb újdonsága.