A Pride volt az Orbán-rendszer temetési menete
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
Így akár már 80-nal is lehet majd repeszteni az aprósággal.
Úgy tűnik a Citroen új, erősebb változattal készül elektromos Amijéből. A francia mikroautó elsősorban a fiataok figyelmére számít különleges dizájnjával, praktikumával és könnyű manőverezhetőségével. Franciaországból származó információk szerint a Citroen most egy megnövelt teljesítményű és hatótávú verziót is piacra dobna.
A továbbfejlesztett Ami az Opel Rocks e-Xtreme platformot használja, és egy 34 lóerős villanymotorral szerelik fel, amellyel akár 80 km/h végsebességet tud majd elérni. Az akkumulátor is nagyobb lesz 10 kWh kapacitással, mint a jelenlegi, ami azt jelenti, hogy az autonómia is javulni fog. A jelenlegi változat ugyanis mindössze 45 km/h-t sebességgel közlekedhet mopedautóként és a hatótávja is elég szerény 75 kilométer.
A Citroen viszont még nem erősítette meg az Ami "turbó" változatának érkezését.
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
A tömeg emberekből áll – őket mutatjuk meg külön-külön és együtt a HVG fotósainak szemével.
A Tisza Párt és a fővárosi csőd sem maradt ki.
Hatalmas. Ez minden idők legnagyobb Pride felvonulása. Ha nem hiszi, nézze meg a videókat.
Beszédek a 30. Budapest Pride-on.
A hatalom melegellenes politikája minden eddiginél több ellenzékit vitt ki az utcára – fogalmazott a Die Zeit tudósítójának egy Budapest Pride-résztvevő.
A Tisza elnöke szerint látszatpolitizálás folyik trükkök százaival és hazugságokkal.
Szerinte a kérdés csak az, ki akarja-e tenni annak a gyerekeit, amit az elmúlt tíz évben ő is átélt.
„Jó hazafi harcoshoz” méltón tette közzé, hogy 100 százalékos magyar érettségit tett.
Közéjük Charles Leclerc fért be.