Még egy szoci autómárka visszatérne. Kinek hiányzott a Moszkvics?
Mondjuk úgy, pletykálják, hogy a Renault esetleg még egy volt szocialista "legendával" gazdagítaná repertoárját.
Mondjuk úgy, pletykálják, hogy a Renault esetleg még egy volt szocialista "legendával" gazdagítaná repertoárját.
Eleve Renault név alatt fog futni és Európán kívül, de mégiscsak ugyanaz az alapja, mint a nálunk jól ismert Dacia Sanderonak. Bemutatkozott a Renault Sandero RS.
Egyelőre csak képletesen, kap ugyanis egy saját történetét bemutató épületet a román márka.
2016-ban érkezik majd a Dacia Duster második generációja, amelyről már tudni lehet, hogy a jelenlegi 4,31 méteres hossza 4,5 méterre növekszik.
Bemutattak egy olyan új Renault-t, a Kwidet, amelynek génjei egyértelműen a Dacia Dusterével rokonok.
Most már lehet tényként kezelni, hogy lesz sportos Sandero. Az RS változatot már videón is promózzák. Sajnos egyelőre csak Dél-Amerikának.
Egy olasz autósblog fotózott tesztelés közben a Sanderóból látványosabb darabokat.
A Skoda és a Dacia eladásai bővültek a legnagyobb mértékben tavaly az európai autógyártó vállalatok brüsszeli székhelyű képviseleti szerve, az European Automobile Manufacturers' Association (ACEA) jelentése szerint.
Tavaly 19 százalékkal nőttek a Dacia eladásai, a márkából először adtak el több mint félmilliót – közölte hétfőn a gyártó.
Új vázat kap a következő generáció, amely több forrás szerint hétüléses is lehet.
Kémfotókon korábban már feltűnt a platós Duster, de most először látható a sorozatgyártásra kész változat, amiből első körben ötszáz darabot készítenek egy flottamegrendelés teljesítésére.
A francia autógyártó Renault-t csak az alsóbb kategóriás, Romániában gyártott Dacia húzza ki a bajból, mert a saját eladásai egyre rosszabb képet mutatnak a feltörekvő országok piacán.
A Renault-nak nem okozna különösebb gondot a kifejlesztése, hiszen minden alkatrész adott a Clio Sportban.
Nem kell ahhoz egy teljes autó, hogy meglegyen a drift-élmény, elég egy félbe vágott, kibelezett verda is…
Az indiai Tata vállalatbirodalom, amely többek közt a Jaguar és Land Rover tulajdonosa, többször felmerült, hogy megvetné lábát az európai piacon az alacsonyabb szegmensekben is.
A román gyártó városi miniautójáról egyre több pletyka és félhivatalos megerősítés is kering.
Romániában a Dacia gépkocsigyár több ezer alkalmazottja tüntetett szerdán, és azt követelték, hogy a hatóságok minél hamarabb építsék meg a Pitesti-Nagyszeben közötti autópályát, amely fontos a romániai gyár számára.
Az infrastruktúra fejlesztése mellett a bérköltségektől is függ, hogy marad-e Romániában a francia Renault gépkocsigyár, amely a Dacia gépkocsit gyártja itt - derült ki hétfőn Nicolas Maure, a Renault Románia vezérigazgatójának nyilatkozatából.
A romániai márka a legnagyobb növekedést mutatva, tarolt tavaly az új autók piacán. Meglepő adat, hogy az értékesítés növekedését tekintve a Mazda a második, a Jaguar pedig a harmadik volt tavaly a kontinensen.