1 millió forintért új 7 személyes autót lehet venni az új állami kedvezménnyel
A hétpontos akcióterv életbe lépését követően az új ár töredékéért megvásárolható lehet a hazai piac legolcsóbb 7 személyes új autója.
A hétpontos akcióterv életbe lépését követően az új ár töredékéért megvásárolható lehet a hazai piac legolcsóbb 7 személyes új autója.
Egy ilyen termékkel simán megismételhetné azt a piacszerzést a márka, mint a személyautók közt.
New Yorkban a Bloomberg portál szúrta ki a furcsa tételt. Az Egyesült Államok katonai költségvetése 717 milliárd dollár – minden eddigi rekordot megdönt. Egy kocsi ára ebben szinte láthatatlan tétel. A jelenség a fontos, amelyre rávilágít.
Ebből az olcsó kis román autóból garantáltan nem fog szembejönni minden sarkon egy példány.
A Renault egyik vezető munkatársa talált némi párhuzamot az olcsó román SUV és az ikonikus amerikai izomautó között.
Vázoljuk, hogy mely személyautóknak van esélye arra, hogy jövőre bezsebelhessék a rangos díjat.
Egy brit felmérés szerint egyre kevesebb gyártó tesz hagyományos, mechanikus kéziféket a kocsiba.
Igény talán lenne rá, de ez már annyiba kerülne, amit a célközönség nem fizetne ki egy Daciaért.
A több évtizedes román technika nem éppen patika állapotú, ám a ritkaság ezúttal alaposan megnövelheti az árat.
A Sandero mostantól egy a korábbiaknál olcsóbb változatban is készül. Cserébe viszont gyengébb motort kapunk.
A nemrégiben teljesen megújult típushoz most vadonatúj dízelmotorokat jelentettek be.
Akár összkerék-hajtással is adják, aminek nem nagyon lenne párja.
Ez a benzingőzös rendezvény nincs messze a fővárostól és kicsiknek, nagyoknak egyaránt remek kikapcsolódást ígér.
Az érdekessége igazán a konstrukciónak, hogy a Daciával közös háztartásból érkezik. Ez a Lada Vesta Cross Sedan.
Július elsején hatalmas piknik lesz a nyugat-franciaországi l’Oise megyében. A várhatóan 10 ezer részvevőt egyetlen dolog köti össze: mindannyian Dacia-tulajdonosok. Van ok az ünneplésre.
A régi BMW-k és az új Dacia Dusterek országa lettünk, nehéz pár kilométert is megtenni anélkül, hogy ne jönne szembe legalább egy, de inkább egy tucat ezekből. Tegyük hozzá: nincs ebben semmi meglepő. A bajor prémiumot egyszer az életben sokan meg akarták ízlelni, a Dacia meg minden szempontból józan választás. Most itt a Duster második generációja, amivel szerencsére nem akarták megváltani a világot.