Közúton és versenyeken sem használható a Mercedes-AMG őrült újdonsága
A Mercedes-AMG egyedi módon ünnepli meg fennállásának ötvenötödik évfordulóját.
A Mercedes-AMG egyedi módon ünnepli meg fennállásának ötvenötödik évfordulóját.
A németországi központi raktárból elvitt alkatrészek értéke több millió euró.
Itt a megoldás azok számára, akik esetleg túl visszafogottnak találják a G-osztály gyári külsejét, illetve teljesítményét.
Ki mondta, hogy a Brabus csak a benzinpusztító Mercedesek tuningjához ért?
Megkezdődött az 50 millió forint feletti alapárú EQS SUV hazai forgalmazása.
Kipróbáltuk, hogy mire képes a gyakorlatban az EQS-nél eggyel kisebb méretben támadó új luxus elektromos autó, az EQE sportos hangvételű AMG verziója. Erőből és lábtérből nincs hiány, de az E-osztály stílusa és egyedi karaktere mintha odaveszett volna.
Ebbe a Pagodába bepattanva képzeletben azonnal a 60-es évekbe repülhetünk vissza.
Megkezdődött a stuttgarti márka középkategóriás SUV modelljének hazai értékesítése.
Nem meglepő módon őrült tempót diktál a több évet késett high-tech német sportkocsi.
Az újdonság nemcsak sportosabb külsőt kapott, hanem a motorját is megpiszkálták egy kicsit.
Az első tulajdonos által eladásra kínált S-osztály egy hamisítatlan V8-as időgép, mely egyenesen az ezredfordulóra repít vissza bennünket.
A GLS két turbóval megspékelt 4 literes V8-as motorjában találtak még néhány eddig szunnyadó lóerőt.
Az emelt futóműves terepjáróval akár 90 centiméter mély vízben is minden további nélkül haladhatunk.
Már nem kell sokat várnunk a plugin hibrid hajtásláncú sportos új csúcsmodell hivatalos leleplezésére.
Már javában a Nürburgringen tesztelik a V8 helyett már hibrid 4 hengeres hajtással szerelt sportszedánt.
Sokat kellett várni rá, most azonban végre teljes pompájában bemutatkozott a 0-ról 200-ra 7 másodperc alatt katapultáló über AMG.
A német gyártó kínálatában hamarosan már csak és kizárólag automata váltós, illetve váltó nélküli modellek lesznek elérhetők.